FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: banned w Sierpień 23, 2011, 15:57:24 pm
-
j.w. co polecacie
-
Do tradycyjnej,to zwykły hipol 15 F 85W/90 wystarczy,taki używałem <ok>
-
A do przekładni ze wspomaganiem olej do skrzyń z automatem (czerwony)
-
tak,do wspomagania ATF II ,lepiej II D.
ostatnio do lagi kupowalem Organike ATF II D - dobra cena, 13.5pln/l
-
ATF 220 Mobil - jak chcesz sprzedam ci litre fumfel nowka nie otwierana bo mi została po okazyjnej cenie. za dychę +dychę przesyłka.
-
ATF 220 Mobil
Mam to zalane i polecam :)
-
Cytat: Mariusz#1926 w Wczoraj o 13:15:47
ATF 220 Mobil
Mam to zalane i polecam :)
Też mam to zalane ale w skrzyni :D. Do wspomy wleję jak założę ;).
-
za dychę +dychę przesyłka.
Za dychę to całe LPG priorytetem wysłałem z przewodami ,a za 20 mam w sklepie.
Nie mam wspomagania i nie chcę mieć.
-
do zwyklej przekladni nie lej ATFa ,tylko zwykly hipol - nie musi byc nawet wysokiej jakosci,wystarczy GL3
P.S.
za dyche to ty mogles wyslac priorytetem parownik z przewodami gumowymi,bo dokladajac miedziane juz by pewnie masa przekroczyla nastepny prog - a to nie jest "cale LPG" ,tylko mala czastka
-
za dyche to ty mogles wyslac priorytetem parownik z przewodami gumowymi,bo dokladajac miedziane juz by pewnie masa przekroczyla nastepny prog - a to nie jest "cale LPG" ,tylko mala czastka
To się spytaj kolegi pedrogsi co mu przyszło w paczce. Sam myślałem że przekroczy ale nie. Wysłałem literalnie wszystko co jest potrzebne do instalacji za wyjątkiem przewodu z tunelu środkowego i butli z wielozaworem.