FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: wieclaw57 w Wrzesień 21, 2011, 18:26:29 pm
-
Odwiedzając często forum i podpatrując pomysły nie miałem czasu na uaktualnienie postu. Wkoncu sie zebrałem i opisze na nowo projekt bo od tamtej pory duzo sie zmieniło
- silnik: swap na 1.6 rover, zalany olejem Valvoline vr1 racing 10w60, chłodnica miedziana z dwoma wentylatorami
- zawieszenie: przód sprężyny sprasowane, ucięte 2.5 zwoja, negatyw 4 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy 3 stopnie
- zawieszenie tył: sklepane resory na płasko i dodane 1 długie pióro, amortyzatory utwardzone mąką z olejem , rozpórka z tyłu
- koła przód RSL 4x100 et15 8.5j
- wydech przelotowy na końcu cygaro
- buda: wzmocnione podłużnice z przodu, plex w tylnych drzwiach i tylnej klapie, wycięte boki drzwi, wycięty seryjny zbiornik paliwa
- wewnętrzny włącznik wentylatora
- układ paliwowy: Bak z trabanta 20L we wnęce koła zapasowego, zewnętrzna pompa paliwa 5 Bar z wyłącznikiem w kabinie
- układ hamulcowy: usunięty kolektor siły hamowania, układ zalany świeżym płynem DOT 3, założony hydrauliczny ręczny na pompie 0,625
- tylny most: szpera 100%
- elektryczne szyby z przodu
- seryjne fotele kubełkowe Inter groclin
- dodatkowe zegary ciśnienia doładowania, ciśnienia oleju i temperatury oleju
- samochód waży 940kg z paliwem
Kiedyś auto prezentowało sie tak
(http://img822.imageshack.us/img822/4701/dsc01082gp.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/822/dsc01082gp.jpg/)
(http://img827.imageshack.us/img827/5595/dsc01218x.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/827/dsc01218x.jpg/)
(http://img17.imageshack.us/img17/994/dsc01221jh.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/17/dsc01221jh.jpg/)
Teraz wygląda tak
(http://s16.postimg.org/koz86q8cl/IMG_0820.jpg) (http://postimg.org/image/uma8zsfy9/full/)
(http://postimage.org/app.php)
(http://s15.postimg.org/qywp7i0l7/IMG_0641.jpg) (http://postimg.org/image/dur4ut8jb/full/)
(http://postimage.org/)
(http://s23.postimg.org/y9sw12xvf/IMG_0749.jpg) (http://postimg.org/image/gwilm82k7/full/)
(http://postimage.org/app.php)
(http://s15.postimg.org/mz3sjuv7f/IMG_0939.jpg) (http://postimg.org/image/a7pmdclfb/full/)
(http://postimage.org/)
(http://s23.postimg.org/5ybxhs3cr/IMG_0981.jpg) (http://postimg.org/image/tpbazw3jr/full/)
(http://postimage.org/)
(http://s15.postimg.org/hq4688nej/IMG_0797.jpg) (http://postimg.org/image/9xdig9hfb/full/)
(http://postimage.org/)
(http://s15.postimg.org/lqkibysmz/IMG_0974.jpg) (http://postimg.org/image/aqzb0d27r/full/)
(http://postimage.org/app.php)
Więcej informacji na stronie poświęconej projektowi
https://www.facebook.com/pages/Project-Poldo%C5%BCer/136906539759795
Oraz na YouTube
http://www.youtube.com/user/WiecFlow/videos
Project wciąż się rozwija pasja i ekipa motywują do pracy a efekty widac :d
-
Kurde kolejny drift poldek... wnętrze mi sie podoba ale jakieś konkretne kubełki albo chociaz dla kierowcy by sie przydał. Na pierwszy rzut oka już myślalem ze to ten co kiedyś stał na allegro z przełozeniem 5.25 :D ale to tylko ten sam kolor.
Kierownica z malucha nie jest za blisko przełączników czasem? W borewiczu miałem z boba kiere to pamietam wkurzała mnie bo co troche zawadzało sie o pzrełącznik wycieraczek :P
PS: po montażu rozpórki z tyłu bardzo odczuwalna jest poprawa?
-
o stożku:
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=27632.0
Taki wydech nic ci nie da. Tam trzeba przerobić wszystko począwszy od kolektora.
Kierownica z malucha nie jest za blisko przełączników czasem? W borewiczu miałem z boba kiere to pamietam wkurzała mnie bo co troche zawadzało sie o pzrełącznik wycieraczek :P
Jak odsadzisz na nabie to nic ci nie będzie przeszkadzać.
-
Rozpórka moim zdaniem za 22zł nic lepszego się nie zrobi a różnica jest w miarę odczuwalna przy większych prędkościach. Kierownica daje rade na początku uderzałem rękoma o przełączniki ale z czasem nauczyłem się dobrze kręcić i teraz jest ok. Stożek i wydech są tylko dla dźwięku a planach mam zamiar zrobić cały wydech coś na wzór z artykułu
-
Stożek
Jak z seryjnego filtra zdejmiesz te rury co pod nim są i obrócisz naprzód to dźwięk też będzie bardzo głośny, a izolacja termiczna lepsza.
-
stożek zrób na dłuższej rurze będzie głośniej :) tak jak ja mam, miałem założony bezpośrednio na przepustnice było głośno ale jak zrobiłem tak jak teraz mam jest bardzo głośno.
(http://images46.fotosik.pl/1042/1f7187ffb1ec9c67med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
-
stożek to lipa ja miałem odgrodzonego i wciąż nie to seryjna pucha najlepsza :)
-
wycieraczke tylnej klapy wywalic, drzwi powycinaj i klape, tylne szyby daj jakies lekkie, do tego most minimum 4,55 i dopiero bedzie zamiatal :) strach bedzie wsiadac :D
-
Odchudzanie będzie w zimę a czy jak wytnę drzwi to seryjne szyby będą miały jakieś mocowanie nie spadną na dół ?
-
zostawiasz blache tam gdzie sie prowadnice przykreca...
-
ja mam tak zrobione :)
http://img98.imageshack.us/img98/6407/dsc04998d.jpg
-
Właśnie tak chce zrobić ze swoimi drzwiami + pleksi. A ciężka jest taka wymiana ? Warto to robić czy zostawić może standardowe szyby? Joker mógł byś wstawić więcej fotek wnętrza bo będę miał jakoś wzór jak to ciąć ?
-
niema czego wstawiac bo w nim poza deska i fotelami to niema wnetrza :P
niestety nie posiadam innych zdjec :] a zrobic teraz nie zabardzo mam jak.
-
Zawsze można też przynitować od zewnątrz, tak się to najczęściej robi. Dorzucić jeszcze lekkie szyby z przesuwnymi okienkami na przód, tylko bezpieczniej użyć poliwęglanu jak tu:
http://youtu.be/Z8REaXTx-1Y
-
Film z jazdy bokiem przy większych prędkościach niestety bez dźwięku ale pracuje nad tym
http://www.youtube.com/watch?v=rCwhivpzRz0
W profilu są tez inne
-
konkretnie lata :d super maszyna :)
-
Up w 1 poście
-
ale jeżozwierz w bagażniku jest też :d
-
Tutaj się zrobił
http://www.youtube.com/watch?v=xM3UM5nyAc4
-
ładnie :d
-
Nowy film z jazdy w 1 poście
-
Samochód po uderzeniu w krawężnik trochę się pokrzywił. Ale żeby nie było nadal jeździ i daje z siebie 110% <spoko>
(http://img267.imageshack.us/img267/5598/dscf0095n.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/267/dscf0095n.jpg/)
-
witaj w klubie pokrzywieńców ;) fajny polonezik, oby do tych driftów służył jak najdłużej. Usztywniałeś jakoś zawieszenie żeby nie pływał na boki?
-
Zawieszenie to sprasowane sprężyny z przodu i amory zalane uwaga OLEJEM Z MĄKĄ ]:->. Są mega twarde ale i tak lądują sprężyny z żuka. Tył to dodane 1 długie pióro i sklepane. Amory to samo olej i mąka. Jest twardo i tanio. Polonez już mi chyba długo nie pożyje za bardzo sie pokrzywił a teraz śmigam nim puki śnieg nie spadł. Potem się zobaczy co dalej
-
pomyślę nad takim rozwiązaniem :) do swojego dodałem na tył po 1 piórze i stoi jak krowa na pastwisku
-
Żeby nie było że projekt się nie rozwija. Prace trwają cały czas poprawki do sezonu 2012 są grube. Ostatnio wpadł pełen przelot i końcówka własnej roboty. Jest głośnoo
http://www.youtube.com/watch?v=SGeh7jE9-bk&context=C3712a90ADOEgsToPDskIK2Od1QkNES9uuIaADsPMX
-
A poza tym, że jest głośno i dźwięk jest do bani to coś daje ? :P
-
Większy moment obrotowy na wyższych obrotach. Dostał strasznego kopa od 4tys kosztem niskich obrotów.
-
w 1 poście aktualizacja wkoncu sie zebrałem aby opisac projekt <spoko>
-
Projekt super. Obserwuje was od jakiegoś czasu na YT i powiem, że widać efekty. Oby tak dalej chłopaki :)
Niecierpliwie czekam na nowe filmy.
Pozdro :d
-
Nieźle nieźle ale chyba zaprzyjaźnił się z dzifką rudą w niewielkim stopniu <spoko> Powodzenia i czekam na więcej ]:->
-
Kurde,chłopaki. Ale bym z Wami potrenował :D
-
Panie ale ulep;D