FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: kazko kk w Październik 15, 2011, 21:08:09 pm
-
Heyo.Czy ktoś powie mu co to za błędy?oto one: Auto to 1,6 Gli Abimex z LPG
I----0,4sek przerwy---- I-I ------>to chyba sonda lambda kod 13
I----0,4sek przerwy---- I-I-I -----> to nie wiem
I----0,4sek przerwy---- I-I-I-I-----> to chyba krokowiec kod 44
Samochód gdy się rozgrzeje to wywala CHECK ENGINE na zimnym czasem też na Pb i na LPG.Na benzynie, na zimnym jak i na rozgrzanym silniku falują obroty i ciężko odpala.LPG I generacji.
-
dzięki bardzo mi pomogłeś czyli czujnik do wymiany.
-
Lambda już naprawiona wystarczyło poprawić kable, a kable do czujnika są dobrze wpięte.Czy przez niego mogą falować obroty na zimnym jak i na gorącym oraz ciężko odpalać.Na PB jak i na LPG się czasem CHECK ENGINE zaświeci i świeci się, aż do wyłączenia silnika.
-
Czujnik temperatury płynu odpowiada za "ssanie" na zimnym silniku, przez co utrzymuje wyższe obroty i ma bogatszą mieszankę, co ułatwia rozruch i nagrzanie się silnika. No i falowanie obrotów to jeden ze skutków jego odpięcia/uszkodzenia.
-
Obrotomierz czasem nie kręci i przez to silnik nie odpala?A jak kręci to odpala :lol: .No ma wyższe obroty po czym widać jak się go odpali od razu 2000rpm .Czyli coś jest nie halo.
-
Jaki K@#$a zonk wymieniłem czujnik dalej to samo zrobiłem reset kompa obroty dalej falują i ciężko odpala ja już nie mam siły do tego auta.Błędów nie ma.
-
A czy TPS może mieć coś do tego?
-
A czy TPS może mieć coś do tego?
Raczej nie. Proponuję cewko-moduły sprawdzić, bo lubią w tych silnikach takie atrakcje serwować.
-
cewko-moduły wymieniane były strzały w dolot na starym i na nowym też są.