FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Gabriel w Październik 18, 2011, 23:15:10 pm
-
Do czego sluza poszczegolne przewody na zdjeciach? Te na pierwszym z czego sie domyslam byly od alternatora, chce teraz podlaczyc taki jak na ostatnim zdjeciu ale nie wiem co do czego :)
Na drugim zdjeciu sa przewody z okolicy cewki, tez nie wiem ktory sluzy do czego. A na ostatnim, ta koncowka w koleczku powinna tez isc do alternatora?
(http://i.imgur.com/zflms.jpg)
(http://i.imgur.com/TkyIJ.jpg)
(http://i.imgur.com/sgmuw.jpg)
(http://i.imgur.com/Zi3pj.jpg)
-
Przewód 9, 1, 2 (na oczka) trzeba podłaczyć do plusowego zacisku alternatora-czyli tej szpilki z nakrętką wystającej z plastikowej osłony z tyłu.
Przewody 3 i 4 są do podłaczenia w starym typie altka, gdy jest regulator napięcia na fartuchu. Podepnij tylko ten kabelek pojedynczy czyli 4 pod zacisk D+
7 to plus po stacyjce do cewki (zacisk + cewki) 8 to obrotek (zacisk - cewki) pozostałe dwa czarne to masa- przykręcić do fartucha.
-
Dzieki wielkie za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanko, czy wzbudzanie alternatora w wiazce po prawej stronie komory ma kolor czarno/niebieski?
Pytam bo niechcacy wywalilem wzbudzanie z wiazki myslac ze to cos innego, i teraz po podlaczeniu ponownie na zegarach swieci sie ciagle kontrolka ladowania, nawet bez kluczyka w stacyjce. Czy podlaczylem pod zly przewod?
-
wg schematu wzbudzenie to czarno-fioletowy.
-
To dobrze, zauwazylem przy okazji ze jest wlaczony przelacznik od wycieraczek, po wylaczeniu zgasla kontrolka ladowania. Jak wlaczam lewy kierunkowskaz, to pali sie ladowanie + podgrzewanie tylnej szyby, i to wszystko bez zaplonu. Co to moze byc? :/
-
może pomyliłeś wtyczki pająka pod kierownicą z wtyczkami zegarów? zrobiłem identycznie w 125p, na szczęście nic się nie spaliło.