FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: piciek w Październik 20, 2011, 19:30:33 pm
-
Hej,
jak takie poduchy zachowywałyby się w poldku c+?
http://allegro.pl/poduszki-pneumatyczne-do-sam-polonez-i1862825227.html
Miał ktoś z tym doczynienia?
-
Jak dla mnie nie ma co tego wsadzać do osobowych samochodów, bo to jest typowo do dostawczaków posadzonych na ramie, takich jak Truck. To ma zastosowanie, gdy obciążenie jest praktycznie maksymalne i chroni elementy zawieszenia od "dobijania" o ramę.
-
chyba by nawet nie podeszło do Caro bo Caro jest na nadwoziu samonośnym a Truck na ramie z tyłu.
-
Ostatnio też nad tym myślałem, żeby wywalić resory, zrobić wahacz i wsadzić poduszki i powoli pracuję nad projektem.
Jak dla mnie nie ma co tego wsadzać do osobowych samochodów, bo to jest typowo do dostawczaków posadzonych na ramie, takich jak Truck. To ma zastosowanie, gdy obciążenie jest praktycznie maksymalne i chroni elementy zawieszenia od "dobijania" o ramę.
W Land Roverach jest to stosowane jako jedyny element amortyzacji (są albo poduszki, albo sprężyny) i spisuje się świetnie na drodze, ale niestety nie wytrzymują terenu, natomiast do poldka uważam, że jak najbardziej zada to egzamin.
-
http://youtu.be/e9jkJUTKZqg
wkładam też do siebie :)
-
A myślałem, że będę pierwszy ;P
Seba, a masz jakiś pomysł na nieduży kompresor pod to?
-
http://youtu.be/e9jkJUTKZqg
wkładam też do siebie :)
Szybki zestaw, szacun. Kładzie się miską na ziemi? Inaczej nie widzę żadnego sensu robić AR.
-
Pewnie, że się kładzie :D
Na filmiku jest auto od Barniego
Kompresor można poszukać na stronkach poświęconych off roadowi. cena takiego dwutłokowego kompresora to ok. 350-450zł, a parametry lepsze jak V-air (nie wiem tylko jeszcze jak z wytrzymałością, ale conieco można się dowiedzieć na forum vwgolf.pl
-
Pewnie, że się kładzie :D
Na filmiku jest auto od Barniego
Wiem, że to Barniego <ok> Dużo wydał na ten zestaw? są amory i poduchy czy same poduszki? Jak nie chcesz się tutaj produkować, może być na PW jeśli chcesz
-
są poduszki i amorki. zdjęć i opisów nie będzie na prośbę barniego. nie ma jeszcze filmiku jak pracuje tył. zestaw dużo go nie przyszedł, bo wiele rzeczy załatwił po znajomości. ja już dałem 1500zł, a gdzie tam koniec...
-
zdjęć i opisów nie będzie na prośbę barniego.
Tak też myślałem, nie wiem tylko po co z tego robić taką tajemnicę, AR to dziś powszechna sprawa i nie wiem z czym tu się tajniaczyć <co>
-
AR to dziś powszechna sprawa i nie wiem z czym tu się tajniaczyć
w takim razie zrób porządnego Aira do poloneza by wszystko miało ręce i nogi, tak by nie wyrzucać amortyzatora i stabilizatora, a sam air pracował szybko i sprawnie
Póki co nie ma w polsce porządnego AR w żadnym FSO (nawet od Ujbana czy Waissa)
-
Może bym i zrobił gdybym miał parcie i pieniądze na Air Ride, narazie mi niepotrzebne, zresztą niech się Barni pocieszy że jako jedyny ma AR do porządku : oo
-
Tak też myślałem, nie wiem tylko po co z tego robić taką tajemnicę, AR to dziś powszechna sprawa i nie wiem z czym tu się tajniaczyć <co>
No cóż nie każdy chce się chwalić tym co robi albo tym co będzie robił. Poczekajmy na końcowy efekt amoże wtedy dowiemy się wszystkich szczegółów
-
Barnii patentu nie sprzeda, bo jak próbował się dowiedzieć od fachowców, to też mu nie chcieli nic powiedzieć, a jedynie oferowali mu wykonanie takiego zestawu za xxx zł
-
OK, dzięki za offtop, a oprócz szorowania michą gleby jak to będzie zachowywać się podczas normalnej jazdy, szybkie zakręty, prędkości rzędu 150-170km/h?
-
jak normalne zawieszenie, z tym że im większe ciśnienie w poduszkach, tym twarsze auto i wyżej będzie stało
trzeba tylko dać albo inteligentny zawór, albo zwykły elektrozawór jeśli robi się instalacje osiową. przy instalacji na koło nie trzeba bo każde koło sterowane jest z osobna