FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: wito w Październik 25, 2011, 21:38:51 pm
-
Witam po długiej nieobecności na forum.
Dziś pojechałem do sklepu wszystko z autkiem wporzo, zrobiłem zakupy odpalam a tu praktycznie nic nie działa z elektryki tzn:
-obrotomierz
-wskaznik temp
-wskaznik paliwa
-kierunkowskazy
-tylna wycieraczka
-przednie wycieraczki częsciowo
-ogrzewanie tylnej szyby
-3 pierwsze biegi nawiewu
Do tego brak ładowania jak sie później okazało, kontrolka nie swieci sie przed odpaleniem silnika, lampka cisnienia oleju tez sie nie zaswieca.
Tu pytanie czy UM moze miec wplyw na wszystkie w/w rzeczy, czy jest wpiete w obwód wzbudznia alternatora, bo teraz niewiem czy to ono powoduje brak ładowania czy poprostu wczesniej uszkodził sie regulator paląc wszystko po kolei.
-
Mikroprocesor do ładowania nic nie ma.Bezpieczniki sprawdzone?To podstawa.
-
bezpiecznik od świateł awaryjnych
-
A ja bym powiedział, że bezpiecznik od stopu.
U mnie spalił się bezpiecznik od stopu i nie było życia w zegarach.
-
Bezpiecznik numer 15 - ten od świateł cofania.
-
U mnie dzieje się to samo tylko, że jak odpalam. Ale kierunki się świecą, prawy kierunek jak mryga to dioda od awaryjnych też.I wczoraj musieliśmy go pchać bo się akumulator rozładował jak podpięliśmy go do drugiego samochodu przez kable odpalił od kopa co nigdy mu się to nie zdarza zawszę trzeba kręcić z 10 sek.Co to może być?
-
Uwalony mikroproc. też tak mam, bez kluczyka działają kierunki, i kontrolka od awaryjek swieci razem z kierunkiem.
-
To podmienię mikroprocka bo mam jeszcze 4 na podmianę, ale kierunki bez kluczyka nie działają.
-
Winny był bezpiecznik świateł stopu :) a powodem jego spalania było chyba zbyt wysokie napięcie ładowania wymatowałem regulaotr napiacia i przylutowałem szczotki do starego elmotowskiego, lecz ładowania dalej nie było. Co sie okazuje własnie po spaleniu tego bezpiecznika nie działa obrotek, wskazniki temp i paliwa, wszystkie kontrolki po lewej od obrotomierza, nie ma ładowania. ogólnie problem został rozwiązany praktycznie bez kosztów dobrze ze tak wyszło bo na poczatku się lekko przestraszyłem, dzieki za podpowiedzi i sugestie.
-
Winny był bezpiecznik świateł stopu
A nie mówiłem
-
PAnowie ma ktos shemat bezpiecznikow w caro plus gsi???
A jesli nie to zdjecie tego bezpiecznika stopu ktory to???
Pozdrawiam
-
Bezpiecznik N. Na wewnętrznej stronie osłony masz naklejkę z rozmieszczeniem bezpieczników.
-
nie posadam tej klapki;/