FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Pedrogsi w Listopad 09, 2011, 20:36:12 pm
		
			
			- 
				Koledzy - powiedzcie mi od jakiś paru dni zawsze z rana gdy odpalam auto zapala mi sie ta kontrolka (no dziś wyjątkowy bo sie nie zapaliła) 
(http://i874.photobucket.com/albums/ab305/pedrogsi/2011110874941600x12001600x1200.jpg)
(http://i874.photobucket.com/albums/ab305/pedrogsi/2011110874951600x12001600x1200.jpg)
Gdy odpale auto zdeka kuleje - zgasze odpale ponownie juz ta kontrolka mi sie nie zaswieci - moge juz tak smigac cały dzien i nic
Ale zawsze z rana gdy wyjde do auta odpale go i zonk :|
Powiedzcie mi czy ta kontrolka wogole jest do czegos podłaczona, czy cos mi sie w instalacji podziubało, bo z tego co wiem to raczej ta kontrolka nie jest do niczego podłaczona ale dla pewnosci warto sie zapytać! 
Oczywiście stan oleju silnikowego jest ok 
			 
			
			- 
				Zapytaj poprzedniego właściciela... Seryjnie nie widziałem nigdy aby była ona użyta do czegoś. U mnie np wykorzystałem ją do sygnalizacji pracy pompy paliwa...
			
 
			
			- 
				
Zapytaj poprzedniego właściciela...
Poprzedni własciciel raczej jestem w 100% pewny ze też nie wie. Wsumie jak juz prawie rok mam to auto nigdy mi sie ona nie zasieciła - poprzedniemu włąscicielowi z tego co wiem też nie! I raczej nic do tej kontrolki nie było podłaczane!
Ale Dzieki Bocian za odpowiedz chciałem sie 100% upewnic czy fabrycznie tam cosik szło - musiało sie cos pocyndolić w zegarach
			 
			
			- 
				Trzeba sprawdzić do czego jest podłączona. Fabrycznie to jej ścieżka idzie do gniazdka, ale wtyczka nie posiada w tym miejscu kabelka. Sprawdź - może u Ciebie ktoś coś podłączył? 
			
 
			
			- 
				ok pojde za twa rada i jutro to oblookam
			
 
			
			- 
				To jest lampka od niedostatecznego poziomu oleju w silniku. Fabrycznie ją zastosowano we wskaźnikach, ale nigdy nie była użyta. To samo lampka od zbyt niskiego poziomu płynu chłodniczego (o ile dobrze pamiętam), a także od ogrzewania przednich foteli i też chyba od zbyt niskiego poziomu płynu spryskiwacza szyby przedniej (tu nie powiem konkretnie, bo w moim FSO ATU 1.4 MPI z 1996 roku spryskiwacz był w miękkim worku, tylko z pompką).