FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Łukasz - I-Love-Fso- w Listopad 19, 2011, 21:35:53 pm
-
powitac, mam zamiar wpakowac sobie dodatkowe wskazniki, vacu voltomierz i cisnienia oleju.
z 2 dam sobie rade. a jak podlaczyc ten od oleju. Bo w plusie nie ma nic pod co mozna by to podpiac. mechanior mowil ze w caro minusie jest inne podpiecie filtra i jakos cos mozna przelozyc i gotowe.
-
musisz użyć trójnika i redukcji
-
A trójnik od starych OHV na gaźniku? Można by go wkręcić w blok w miejscu zwykłego czujnika.
Ten trójnik miał oryginalnie czujnik ciśnienia dla kontrolki i drugi w formie "gruszki" dla wychyłowego wskaźnika ciśnienia oleju ;)
-
W moim przypadku mam wkręconą gruchę z dwoma wyjściami. Jutro mogę Ci foto zrobić. Chyba jest do dostania.
-
Trójnik od OHV "GLE" jest do dostania na każdym szroto-złomie.
-
ok poprosze fotosa Pany :D
Czyli szukac trojnika ? moze kto ma na zbyciu?
-
Jeżeli masz taki zestaw to jeszcze redukcja Ci będzie potrzebna http://allegro.pl/cisnienie-oleju-wskaznik-auto-gauge-seria-smoke-i1924044609.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f48db0e119aa904d.html
-
Mam taki jak na aukcji widać.
-
tam jest gwint 1/8 27 (jak mnie pamięć nie myli ) jest to chyba odpowiednik M10x1,25
czujnik PN ma M12x1,5
-
mam prducenta Jom, ale te same czesci z taka baniuszka.
-
A że tak z lekka za otuję... fabrycznie podpięcie pod wskaźnik ciśnienia oleju jest wkręcany pod kolektorem ssącym razem z czujnikiem ciśnienia :?: Miałem ta w Abisexie, ale widzialem np caro GLE gdzie ta grucha była wkręcona w podstawę filtra. Jakieś home made :?:
-
było tak i tak
-
Czyli jak to najszybciej najprosciej zrobic??
-
Odswiezam kotleta. Moze macie ten trójnik czy cos do dostania, bo nie moge nigdzie tego ogarnac.
I jakie przewody do tego dobrac?
-
Chyba nie wmontuje tego wskaznika w tym roku. Nie ma nigdzie tego trójnika itp, nie mozna dostac, Kufaaa jak to podpiac pany ?? <mysli> <mysli>
-
Bez niego niestety nic nie zrobisz...
-
[OT]po co Ci voltomierz ? nie lepiej temp oleju ?
-
[OT]po co Ci voltomierz ?
1. Bajer
2. W razie awarii altka/regulatora jesteśmy to w stanie szybko wykryć.
-
2. W razie awarii altka/regulatora jesteśmy to w stanie szybko wykryć.
wrzuć multimetr za 10 zł do bagażnika osiągniesz taki sam efekt ;) . IMO vacuometr to też "bajer" który dodatkowo w polonezie będzie bił po oczach swoim bajeranctwem... . cisnienie oleju , temp oleju , temp wody ok te rzeczy warto zamontowac w aucie
-
Ja tam mam waku, voltomierz i ciśnienie oleju - waku bo fajnie wskazówka lata wte i wewte, voltomierz bo lubię prąd a ciśnienie oleju bo nie ma oryginalnie w plusach :)
-
to samo co kolega wyzej, Poprostu mam i chce wmontowac.
-
Chlopyy jeszcze taka sprawa bedzie dzialal wskaznik oleju jak podlacze go pod ta ori polonezowska gruszke co jest wkrecona kolo filtra? czy musze dac ta co byla w zestawie ze wskaznikiem??
i czy dac nowy filtr oleju czy wykrecic stary i wkrecic w to mocowanie?
-
wróżki na forum nie ma, nie wiadomo jaką charakterystykę mają czujniki. montuj tą z zestawu.
-
Bede musial tylko redukcje kupic, niby wkreca sie w otwor ale nie jest na koncu taka stozkowa. i jest na klucz 13 a ori jest na 22 i przylega idealnie. a ta redukcja nie :(
Moze wrozki nie ma ale moze ktos to sprawdzal. Jutro sam se sprawdze :)
-
Odkopię temata, mam zamiar dołożyć sobie kilka wskaźników, stąd zapytanie do Szanownych Kolegów: miał ktoś do czynienia z produktami pt."auto gauge"? wiem że są dość tanie i jestem ciekaw czy są chociaż równie dobre jak tablica wskaźników w Polonezie, czy raczej nie...
-
mam zestaw trzech od jakichś 3-4 lat i wszystko działa
-
Również posiadam trzy wskaźniki z AG - woltomierz sprawdzany z kilkoma miernikami - ładnie pokrywa wskazania. Waku raczej działa poprawnie choć tu dokładność wskazań nie jest aż tak istotna. Ciśnienia oleju WCIĄŻ nie mam czasu podpiąć.
-
Jak już tak pytamy o wskaźniki. Ktoś coś wie o jakości wskaźników, które na allegro są opisywane jako VDO LOOK ? Całkiem fajnie klasycznie wyglądają i mam w planach zainstalować sobie takie...
-
Mam vacu z autogauge i poki co bangla jak fabryka.
-
kumpel ma 6 wskaźników w Probe i wszystkie AutoGauge i śmigają elegancko nie ma problemów z nimi.
-
Wsio juz mam do montażu, tylko powiedzcie pod co podpiac oswietlenie by wlaczaly sie razem ze swiatlami postojowymi?? Wpiac sie w kostke przycisku czy w skrzynie bezpiecznikow??
-
Można pod podświetlenie zapalniczki.
-
Wracając do jakości ag to na racingforum ostro po nich jadą.
Sam się zacząłem zastanawiać, zwłaszcza że mnie interesował wskaźnik EGT, a to już droższa zabawka...
-
mnie właśnie przyszła fajna paczuszka wskaźników,
obrotek z shift light + ciśnienie oleju+ temp. wody+temp oleju
do tego afr
i vacuu
na egt niestety zabrakło kupie jak będę kładł turbo
-
Wracając do jakości ag to na racingforum ostro po nich jadą.
Wyglądają na solidne. Problem mam z nimi jeden - vacu świeci jaśniej niż pozostałe dwa... dziwne
-
pod zapalniczke ok. ale che by sie wlaczaly razem jak wlacze swiatla. to moze plus pod zapalniczke a mase pod koske z przycisku. ale tam ciagle jest masa wiec beda
swiecic caly czas
-
Ja się wpinałem pod stacyjke
-
Ja się wpinałem pod stacyjke
hmm tez nad tym mysle tylko prosze napisz chociaż co jak itp. dla mnie i dla potomnych
-
pod zapalniczke ok. ale che by sie wlaczaly razem jak wlacze swiatla. to moze plus pod zapalniczke a mase pod koske z przycisku. ale tam ciagle jest masa wiec beda
swiecic caly czas
W "minusie" podświetlenie zapalniczki nie włącza się razem ze światłami?
Ja bym się podpiął np pod podświetlenie "strzałek ogrzewania".
-
ja mam plusa
-
Podświetlenie zegarów po włączeniu zapłonu czy świateł?
-
w sumie to obojetne.
mozecie napisac te dwa sposoby. pasuje mi bardziej pod stacyjke, tak aby swiecily, a po zgaszeniu silnika zgasly
-
Bierzesz miernik i sprawdzasz na którym przewodzie w kostce stacyjki pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka
pół roboty za tobą i teraz albo wepchniesz przewód w kostkę albo lekko nacinasz instalacje i lutujesz swój przewód
-
ok ok sprobuje. dzieki
-
zrob se najlepiej przekaznik i wtedy bedziesz mogl nastepne bajery sobie podpinac po stacyjce. U siebie podpialem przekaznik pod zapalniczke a jego sterowanie pod podswietlenie.
-
Panowie.
Po co kombinować jak są gotowe rozwiązania. Nie wyważa się otwartych drzwi...
http://www.dabtuner.pl/Podkladka_pod_filtr_oleju-38.html
Albo montujecie tą podkładkę albo warto poszukać wspornika alternatora od Caro - poniżej roku 94.
-
Panowie.
Po co kombinować jak są gotowe rozwiązania. Nie wyważa się otwartych drzwi...
http://www.dabtuner.pl/Podkladka_pod_filtr_oleju-38.html
Albo montujecie tą podkładkę albo warto poszukać wspornika alternatora od Caro - poniżej roku 94.
AlexT najpierw przeczytaj caly temat zanim cos tam nadziergasz. bo juz dawno nabylem wspornik altka od Gle. Dalszy ciag tematu dotyczyl podlaczenia podswietlenia
:)
-
w sumie to obojetne. mozecie napisac te dwa sposoby. pasuje mi bardziej pod stacyjke, tak aby swiecily, a po zgaszeniu silnika zgasly
najszybciej weźmiesz z konektorów od podświetlenia hydrokorektora. nie trzeba pruć instalacji, wystarczy zrobić sobie przewody z konektorami rozgałeziające lub zastosować takie konektory
(http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/45/11/54/2045115468)
-
w wiązce radia jest taki żółty kabelek na którym przy zgaszonych światłach pozycyjnych jest masa a przy włączonych plus. jest to wyjście na podświetlanie radia (jeśli radio ma takową funkcję) i można z niego wziąć zasilanie na wskaźniki. Tylko wtedy podświetlenie będzie razem ze światłami pozycyjnymi więc przy wyłączonym zapłonie pewnie też...
-
Dla mnie koniec tematu, wsio dziala.
Ewentualnie jak ktos ma jakies pytanie moze sie podpiac.