FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: r900 w Listopad 19, 2011, 23:43:29 pm
-
(http://www.my-screen.org/s/i/aghlbmRvc2hvdHISCxIKU2NyZWVuc2hvdBi6zBgM/full.jpeg)
Jak w temacie, obydwa są Mery, ten po prawej uzywany. Chodzi mi oczywiscie o tą gumę na 'stopce' - po co ona jest? jaki jest jej efekt?
-
Chodzi mi oczywiscie o tą gumę na 'stopce' - po co ona jest? jaki jest jej efekt?
Żeby uszczelnić. Na tym używanym widać ślad współpracy z kanałem wodnym (czy jak to nazwać), i ta guma to miejsce ma uszczelniać.
-
rozumiem; w takim razie dlaczego kazdy nie ma takiej gumy?
-
Możliwe, że w producent zaczął produkować od jakiegoś czasu z dodatkowym uszczelnieniem. Ew. ktoś w sklepie zanim został kupiony ten stary wyjął z niego tą uszczelkę bo coś stało się z jego sztuką (pękła/porwał/zgubił/chciał 2 na zapas/etc.).
-
Przedwczoraj kupiłem termostat bez gumy, widać to zależy o dostępności tej uszczelniającej gumy
-
Chyba już wiem co różni te termostaty ;)
Numer katalogowy.
Bez gumki jest do plusa, z gumką do wcześniejszych modeli.
(http://img821.imageshack.us/img821/5870/mera1k.jpg)
(http://img14.imageshack.us/img14/1364/mera2.jpg) (http://img821.imageshack.us/i/mera1k.jpg/)