FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => USŁUGI => Warsztaty => Wątek zaczęty przez: Ukash w Listopad 23, 2011, 14:53:12 pm
-
Witam
Dowiedziałem się, że podobno ten elektryk jest w stanie odłączyć immo w GSI.
Daję namiary bo może się komuś przyda :)
Sam nie sprawdzałem :P
Tel: 502 448 661
-
Immo w GSi odłącza tylko zasilanie przekaźnika pompy paliwa, więc wystarczy podać napięcie na przekaźnik po stacyjce i już masz ominięte immo ;)
-
A jesteś tego pewien? Zweryfikowałeś tezę?
-
Immo jest niemieckiej formy Megamos -poczytajcie troche to zobaczycie ze ominiecie tego nie jest takie proste... mało ludzi sie tym zajmuje bo nikt nie da 600zł za zdjecie immo bo taniej kupi drugi dzialajacy zestaw wyjety z polda na szrocie, komp ma kiepskie mapy wiec nawet nie nadaje sie za bardzo pod 1.6 DOHC fiata.
-
Imo w GSI jest powiązanie z wtryskami, pompą paliwa, cewką i jeszcze czymś tam więc ogarnięcie imo w tym nie jest takie łatwe jak by było każdy sam by sobie odłączył.
Immo jest niemieckiej formy Megamos -poczytajcie troche to zobaczycie ze ominiecie tego nie jest takie proste...
No właśnie... littera docet
-
To może ja mam nawalone coś w immo, bo jak przypadkiem urwałem kabel od anteny immo to wyjąłem przekaźnik pompy, spiąłem na krótko i odpalał spokojnie
-
Witajcie, a ten montowany w GLI (bez transpondera w kluczyku - tylko taki button - transponder w pastylce), odcinał tylko pompe? czy coś pozatym? Bo chyba nie był zbytnio wyrafinowany - z tego co już jedna osoba mi napisała był monotowany poza komputerkiem.
-
GLi nie miało fabrycznie immo masz coś zakładanego w prywatnej firmie albo u dilera. Z fabryki oryginalnie zabezpieczone immo wychodziły tylko GSi.
-
GLi nie miało fabrycznie immo masz coś zakładanego w prywatnej firmie albo u dilera. Z fabryki oryginalnie zabezpieczone immo wychodziły tylko GSi.
w obu plusach miałem FOX IM3. i dokładany był przez dilera, z tego co pamiętam to w GTi był jako gratis, a w GLi koszt załozenia był chyba w granicach 230 zł.
-
Witajcie, a ten montowany w GLI (bez transpondera w kluczyku - tylko taki button - transponder w pastylce), odcinał tylko pompe? czy coś pozatym? Bo chyba nie był zbytnio wyrafinowany - z tego co już jedna osoba mi napisała był monotowany poza komputerkiem.
odcina wtrysk i pompę. Żeby go zlikwidować trzeba rozebrać całą deskę.
-
Kolega Marecznik9 ma w C+ GLi zamontowany na pewno fabrycznie, albo przez dilera i odcina on również rozrusznik.