FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Tybek w Grudzień 03, 2011, 14:35:18 pm
		
			
			- 
				Mam szybkie pytanko (nie mam aktualnie możliwości sprawdzenia na aucie, a chcę się przygotować psychicznie :D ): Czy w bloku OHV 1.6 z 1996 roku, (jednostka pochodzi z Poloneza Caro GLI) będą fabryczne otwory pod wspornik pompy wspomagania ? Czy muszę sobie je nawiercić ?
			
 
			
			- 
				W moim odczuciu bloki z 94 i 96 niczym się nie różniły, a przynajmniej te które ja miałem w łapach, nie było niestety "takiego bajeru" w nich.
			
 
			
			- 
				na łapach mocowanie? raczej powinieneś mieć bo już wspomaganie było w standardzie 
			
 
			
			- 
				W standarcie był w Plusie, a tu jest mowa o Abimexie z 96r, chyba że coś źle zrozumiałem.
			
 
			
			- 
				
na łapach mocowanie?
Tobie chodziło o mojego posta?
Bo ja miałem na myśli nie mocowanie w łapach, tylko bloki OHV które miałem w swoich łapach ;D
Było wspomaganie opcjonalne w minusach, ale nie mam pojęcia czy były nadlewy na bloku, czy jeszcze jakoś inaczej drutowali.
			 
			
			- 
				ja mam silnik z 94r i mam wspomaganie zamontowane przez fabryke i raczej miały otwory na stelaż, tylko to że nie miały przykręcanej pompy tak mi sie zdaje ale nie wiem 
Mifumi ja zrozumiałem że na łapie silnika :P
			 
			
			- 
				miałem silnik 1600 GLE z 94 roku czerwony blok i były nadlewy bez otworów więc nie był to standard .
			
 
			
			- 
				wtedy mogłes wybrać opcje z wspomaganiem lub bez wspomagania 
			
 
			
			- 
				Mój abimex'96 ma tylko nadlewy, spotkac można zarówno silniki z już gotowymi otworami jak i z samymi nadlewami w tym roczniku. Sprawdzić mozna łatwo, otwierasz maske patrzysz gdzie jest koło pasowe i na tym poziomie szukasz/macasz silnik po prawej stronie tego koła pasowego, pamiętaj też że potrzebujesz koła pasowego na 2/3 paski pod abimexa(allegro od 42zł) bo te z polonezów plusów nie będzie pasować.
			
 
			
			- 
				Ehhh... ciągle pod górę- mam nadlewy bez otworów  :d A tak jak już jesteśmy przy wspomaganiu- czym się różni koło pasowe (dwubieżniowe) Caro+ od Caro ?
			
 
			
			- 
				Jak do Abimexa to inne znaki do CPWK.Do gaźnika obojętnie jakie koło załadujesz.
			
 
			
			- 
				Tak też myślałem że to o to chodzi ;)  Ja mam gaźnior więc luzz- zresztą i tak muszę silnik wyciągnąć żeby nagwintować otwory  <lol2>
			
 
			
			- 
				
gaźnika obojętnie jakie koło załadujesz.
Jak założysz koło od abimeksa do gaźnika to trzeba powiększyć otwór w blaszanym deklu rozrządu . 
			 
			
			- 
				Racja, ale ja mam fabryczne GLI z osprzętem GLE. Zresztą nawet jakby było odwrotnie to dekiel też mam :-)