FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: joanna1684 w Grudzień 16, 2011, 12:56:08 pm
-
Witam
ma miał ktoś doświadczenie/styczność z jednośladami firmy ZIPP ?
-
Mój kolega z pracy ma już ponad trzy lata.
Silnik docierał według instrukcji, dzięki temu silnik cały czas ładnie chodzi, ma dwusuwa.
Model to ZIPP GT, płacił za niego ponad 4 tysiące.
Czterosuwy są ponoć o wiele gorsze w tych skuterach.
Żywotność tych wynalazków zależy od dwóch czynników: szczęście przy zakupie, traktowanie w trakcie eksploatacji.
Kolega przez ten okres wymienił tylną oponę, klocki, naparwiany był zaczep zamka w siedzisku, wytłuczone wnętrze tłumika, ponieważ się przytkał.
Poza tym jeszcze zmienił aku, ale to z własnej winy, ponieważ zostawił skuter w zimę na dworzu i nie wyciągnął aku, wiadomo jaki jest skutek, mróz najpierw spowodował rozładowanie aku a potem po prostu został rozsadzony.
-
Mój bat miał, potem ja model to był ZIPP vega z 2007 roku kupiliśmy go za 4400 zł chyba, i co 1500 km pękał pasek napędowy, rama się po prostu w pół połamała ( nie od szaleństw ) Dół siedzenia po pękał, jednym słowem zło konieczne no ale zależy jak kto trafi zrobiliśmy nim coś około 9000 km i poszedł na sprzedaż za 800 zł w tam tym roku. Jedyne skutery godne uznania to yamaha aerox i simsony SR50 no i tam aprilki i nne markowe, zipp to po prostu chińczyk tak samo jak nowe romety.
-
no to coś o skuterkach jest, a coś o motorowerach z manualną skrzynią
rozważam Zipp neken bądź coś podobnego piszcie jak macie jakieś doświadczenia
-
najlepiej kupić starego komarka, wyremontować i się cieszyć jazda hehe.
-
Najpewniejsze są skutery markowe, niestety są drogie, ale psują się rzadko, jednak wiadomo że części do nich nie są tanie...
-
polecam skutery marki KYMCO. Miałem agility 50 , czterosów, 5,5 konia fajnie sie odpychał. Dbać tylko o wymiany oleju.
-
myszaradom - mam dwa "koszmarko ogarki" które oczywiście zostają, szukam jednośladu dupo wozu
-
Brat ma 2gi rok 2 sówa Ferro 301-2 (jakoś tak) po wymianie modułu za 45 zł na odblokowany Leci 95 kmh(jak nie wieje <cwaniak2> ) i innych blokad chyba nie ma ;] Niestety tej prędkości nie wytrzymują standardowe łopatki od chłodzenia i tylko je musieliśmy wymienić i raz gąbkę od filtra powietrza bo tak się zawaliła.Silnik był dokładnie docierany jak bozia kazała i śmiga ;]
-
Proponuję polską markę Romet. Mają gamę nowych produktów.
-
Sparrow - romet i zipp (stworzony 2004 przez firmę Kross) to obie polskie marki
romet ma jakąś historie ale obydwie firmy obecnie działają tak samo produkcja w chinach częściowy/końcowy montaż w Polsce
w modelach Zipp neken ładniejszy od Romet zetka
a poza skuterami jeździł/jeżdzi ktoś jakimś z manualną skrzynią
-
to obie polskie marki
Importerzy. ;)
Romet swoją nazwą wykorzystuje naiwność klientów którzy myślą że to dawny stary romet.
-
Można tak jak ja i pobrudzić sobie ręce i zamontować silnik od pocket bike do roweru i sobie prykać ;D. Jeszcze co prawda nie skończyłem ale wszystko zmierza ku końcowi <spoko>
-
przy dwóch ogarkach brudzę się już wystarczająco teraz chce dupo-wóz
-
ja polecam jakiegoś tajwańczyka, są na 3 miejscu na świece w produkcji skuterów, mówię tak bo czytałem o nich bo sam mam TGB (z ang. Tajwańska Złota Pszczoła) śmiga dobrze bez awaryjnie, części w miarę tanie i silnik na włoskiej licencji. W jeden sezon zrobiłem nim 3.5tyś km. bez żadnej awarii.
-
JUNAK? ;-| Znacie opinie o tych nowych motorkach?
50cm3
http://allegro.pl/skuter-80km-h-junak-901-tarnowskie-gory-i1981758427.html
125cm3 Bardzo ładny :)
http://allegro.pl/nowy-markowy-motocykl-junak-121-dodatki-wyprzedaz-i1974775481.html
-
Miałem zippa vapora no cóż był trochę awaryjny ale to częsci ekspalatacyjne czyli pasek wariator sprzegło po czasie zmieniłem cylinder na 62cmm i to była bestia 70 lecial 3 litry palił miałem go 4 lata i sprzedałem za 900 zl a kupilem go za 3.400 a tu fotka jak go stuningowałem (http://x.garnek.pl/ga7163/c95476c5df895a16005841a2/16005841.jpg) (http://www.garnek.pl/janekxd/16005841)