FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Łukasz - I-Love-Fso- w Grudzień 16, 2011, 18:21:00 pm
-
Eloo zalogo Fso
Male szybkie pytanko mam przelacznik swiatel. i trza mi napisac ktory kabel od czego jest. Jutro montuje 2HO i chce by dzialaly tez i postojowe i drogowe oddzielnie.
brazowy, bialy, czerwony. szary, czarny zielony.
-
Przeciągnij sobie przewody z postojówek z dalekosięgów do postojówek w lampach i powinno być OK, tam nie ma zbyt dużego prądu. Dalekosiężne podłączałem wczoraj, to jak coś to wal na GG, to Ci pomogę ;)
-
A to są dalekosiężne ? jak tak to podepnij sie przez przekaźnik pod długie (ja sie podpinałem przy kostce przy lampie) i daj włącznik dodatkowy jak chcesz oddzielnie (przekaźnik zostaw pod maską i pociągnij tylko mase za zegary odcinaną przełącznikiem), schemat dawałem tu http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=33042.0 jak masz w halogenach postojówki dodatkowe to wepnij sie tak jak mówi Rafał do postojówek, mozna tez przez przekaźnik zeby było jak trzeba (ale to tylko sztuka dla sztuki bo tam takiego prądu nie ma dużego, jak dasz postojówki led to już w ogóle).
-
Ja schemacik itp mam juz od kolegi Bociana :) tak samo jak 2HO <cwaniak2> <cwaniak2> przkaznik tez mam nowy.
Chodzi mi tylko o kableki w tym normalny przycisku od swiatelek, reszte wsio wiem pany :)
-
Ale po co Ci kabelki przy przycisku... Pójdź niżej do skrzynki bezpieczników i tam się podepnij, jak już Ci się chce ciągnąć tyle kabli... :P
-
Albo pod maską wszystko, wtedy idzie do kabiny tylko 1 kabelek.
-
Zeby przycisk mial podswietlenie, i jak wezme na srodek by swiecily postojowe, a na sam dol juz dalekosiezne.
-
To trza było od razu mówić że chcesz tak zrobić ;p na pewno dwa dolne piny to podświetlenie
-
Nioo pisalem moze nie koniecznie ze zrozumieniem. ok jak ktos moze niech wyjasni kolorkami :)
-
podświetlenie to zielono/czarny - plus po kluczyku i czarny masa.
Zasilanie po bezpieczniku miałem z akumulatora a sterowanie przekaźnikami miałem brane obok lampy. Jedynie jak pisali poprzednicy masa przekaźnika była przez przełącznik w kabinie.