FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: piotrek72 w Grudzień 31, 2011, 22:56:03 pm
-
Witam.Dzisiaj trochę grzebnąłem przy moim poldku tzn. zamontowałem wspornik pod pompę wspomagania JKC bo fabryka nie dała. Pompę od razu przykręciłem. Przekładnia też jest JKC i nie wiem na 100% czy w tym układzie zostawić wspornik układu kierowniczego ten BEZ wąsa ze śrubą- ogranicznik skrętu ,czy będzie trzeba nowy koniecznie z ogranicznikiem?
-
wszystko jedno. Generalnie by działał wąs musisz mieć nadspawane profile na belce zawieszenia . Jeśli ich nie masz to wąsy i tak nic nie dadzą . Ale generalnie bez ograniczników jest lepiej bo jest lepszy promień skrętu . Minusem jest szybsze niszczenie zewnętrznych gałek gdy kręcisz do oporu . Ale wpływu na jazdę nie ma .
-
No to tak to raczej zostawię .Dzięki na razie,koniec tematu.