FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Kris_phone_xp w Styczeń 08, 2012, 14:58:25 pm
-
Zakładałem wczoraj przekładnie pod wspomaganie zf oraz wspornik kierownicy na ten z wąsem. ile powinna wystawiać z obu stron ta śruba? We wsporniku była wykręcona na maxa a w przekładni 3,5 cm(śruba+nakrętka kontrująca). Co ciekawe w starej przekładni bez wspomagania ogranicznik miałem na 2 cm(razem z kontrą). Coś się stanie jak ustawie ograniczniki z obu stron na 2-2,5 cm?
-
nic się nie stanie jak go nie będzie.
-
Akurat taka odpowiedz średnio mnie nie satysfakcjonuje :P Wiem że bez ograniczników szybciej zużywają się krótkie końcówki drążków i ogólnie tyle. Interesują mnie oryginalne wartości na ile ustawiane były te ograniczniki.
-
i znowu nie wiemy o czym piszemy, to o co ci chodzi to nie ogranicznik tylko śróba regulacji skrętu a ogranicznik to jest to o co ta śróba sie zapiera przy maksymalnym skręcie kierownicy. i teraz pytanie czy masz ten ogranicznik czy tyko śróbę. Bo jak masz tylko śrube w wąsie to możesz sobie kręćic nia do woli.
-
Nie jestem głupi.samochód z racji że jest to atu minus jest przystosowany do montażu wspomagania nadlewy na wahaczach mam i dla mnie ta śruba to właśnie ogranicznik, nadlewu nie dA się wyregulować bez palnika więc tylko śruba coś wyreguluje... Spytam inaczej podejdzie ktoś z metrowka i zmierzy ile ma wysunięta.tą śrube od wąsa bo inaczej się nic nie dowiem
-
ustaw sobie tak na granicy żeby nie dochodziło do max zamknięcia obiegu płynu na przekładni i tyle w temacie w jkc nie było ograniczników i jakoś to żyje i funkcjonuje.
-
jkc nie było ograniczników i jakoś to żyje i funkcjonuje.
W JKC sa ograniczniki tyle że na tłoku w przekładni.
Kris, ustaw sobie tak żeby Ci koło nie haczyło przy max skręcie. Ta regulacja sie przydaje jak zakładasz felgi z innym et i Ci trą o wahacz. Ograniczasz wtedy skręt śrubką i masz problem z głowy ;)