FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: markus w Styczeń 10, 2012, 17:54:48 pm

Tytuł: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: markus w Styczeń 10, 2012, 17:54:48 pm
Witam ! Mam pytanie : czy do plusa GSI , gdzie jest alternator 70A moge załozyc regulator napiecia  Magnetii Marelli , ktory wedlug sprzedawcy jest taki sam do Cinquecento i do Poloneza plusa GSI.Czy ewentualnie jest jakis inny dobrej jakosci. Czy w regulatorach napiecia ze szczotko-trzymaczem mozna wymieniac same szczotki ?
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: brudny#1924 w Styczeń 10, 2012, 17:56:38 pm
niewymienia sie szczotek.polecałbym raczej elmot-u regulator
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: diodalodz w Styczeń 10, 2012, 18:02:33 pm
Możesz założyć tamten regulator. Mam taki w seicento i generalnie jakoś działa już od roku. Elmot jest już trudno dostępny i nie powiem by był dużo lepszy. Szczotki da się zmienić o ile masz nowe. A te dostępne są w sklepach z częściami do rozruszników i alternatorów . Tylko będą kosztowały ok 10 zł . A regulator MM produkowany w kraju 3 świata jest za 30zł :)
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: piciek w Styczeń 10, 2012, 19:00:01 pm
APE lub Elmotu zaloz, magnetti osobiscie nie polecam, raz jak mi sie magnetti rozwalil to napiecie puscil 18v i dobrze ze na miejscu i tylko zarowki przepalilo. Za drugim razem w trasie inny magnetti podał 10v i przy predkosci 140km/h zalaczyl sie immobiliser i zgasl silnik, wiec przezycia z tym regulatorem mialem nieziemskie :/
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Styczeń 11, 2012, 10:34:13 am
W roverze jest alternator Magnetti-badziewie-Marelli i większość roverowców musi z tym żyć... Ci bardziej zdesperowani zmieniają na coś co się nie psuje.
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: MichalSW w Styczeń 11, 2012, 19:34:42 pm
Elmot jest już trudno dostępny i nie powiem by był dużo lepszy.
Trudno dostępny jest, ale lepszy jest o klasę. Jakie można mieć zdanie o regulatorze Marelli jeśli po włożeniu nowej części napięcie ładowania jest na poziomie 15,5 V a lampy migają jak stroboskopy? Badziew jakich mało.
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: gucio w Styczeń 11, 2012, 19:49:03 pm
U mnie magnetti jest cały czas i wymieniłem dwa razy szczotki. Zrobiłem ponad 100 tys km i on nadal działa. W ciągniku to cały alternator jest tej firmy, kupiony używany i po pięciu latach wymieniłem szczotki. Czy mam jakieś wyjątkowe produkty tej firmy?
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: diodalodz w Styczeń 11, 2012, 20:41:23 pm
Dokładnie generalnie nikt teraz nie przywiązuje wagi do jakości i tak samo było z Elmotem z końca produkcji. Regulator zmienia się w moment więc warto zaryzykować najwyżej oddasz .
Tytuł: Odp: Regulator napiecia Magnetii Marelli
Wiadomość wysłana przez: pigini w Styczeń 11, 2012, 21:11:50 pm
magneti  to największy syf jaki widziałem  miałem dwa i jeden  tak jak u SilverArrow  puścił 18V ładowanie nagle 30A w akumulator , jak włączyłem wszystko co tylko miałem  spadło do 15A i jakoś tak dojechałem do domu prawie 30km w środku nocy, ale przyznaje  lepszych świateł w poldku jeszcze nie miałem jak wtedy ;)
Efekt  upalonych kilka żarówek  w zegarach i desce, zagotowany aku  i postrzępiony pasek ;)
Kasy za zwrot do tej pory nie widzę  a drugi zaraz po założeniu padł.
Mam teraz najtańszy regulator jakiejś polskiej firmy i już  od 20tyś jest spokój ;)