FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: tracer1990 w Styczeń 14, 2012, 17:10:17 pm
-
Czy ktoś wie czy można bezproblemowo wspawać mocowania resorów, te pod tylnią kanapą. U mnie skorodowały i polonez nie przeszedł przeglądu. Chciałbym spróbować to naprawić, bo szkoda mi auta. Część podłogi tam też jest chyba do wymiany bo konserwacja odchodzi płatami z warstwą blachy.
-
Ty się lepiej zainteresuj tą aukcją http://allegro.pl/podluznica-tyl-fiat-polonez-i2056060314.html (http://allegro.pl/podluznica-tyl-fiat-polonez-i2056060314.html). Masz najprawdopodobniej zgnite fragmenty podłużnic tylnych i samo wspawanie mocowań resorów Ci nic nie da, bo może nie być do czego przyspawać.
-
W takim razie jest to nieopłacalne. Pół samochodu do wymiany i nie wiadomo czy ktoś to zrobi dobrze.
-
Najpierw obejrzyj (najlepiej obstukując czymś) co dokładnie jest skorodowane.
-
Pół samochodu do wymiany
A na jakiej podstawie tak uważasz? Jak dla mnie odcinki po 30-40 cm to nie jest pół samochodu.
-
Obawiam się że jednk tak. Z podłużnicami trzeba bedzie wymieniać podłogę z tyłu, bo inaczej nie wytnie ich. Trzeba zdemontować całe wnętrze z tyłu, tylny most z zawieszeniem. Za mnie niż 1000zł nikt tego nie zrobi, chyba źe macie jakieś inne doświadczenia lub pomysły na naprawę tego.
-
Wyjść sprzed komputera i zabrać się do roboty. Działa na wszystkie przypadłości poloneza.
-
Obawiam się że jednk tak. Z podłużnicami trzeba bedzie wymieniać podłogę z tyłu, bo inaczej nie wytnie ich. Trzeba zdemontować całe wnętrze z tyłu, tylny most z zawieszeniem. Za mnie niż 1000zł nikt tego nie zrobi, chyba źe macie jakieś inne doświadczenia lub pomysły na naprawę tego.
Na kanał i oglądać co jest zardzewiałe, a nie w klawiaturę stukać. Weź mały młotek (100g), albo duży śrubokręt i postukaj w auto co jest pordzewiałe, a co nie. Równie dobrze mogły same wsporniki skorodować.