FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Szyna w Styczeń 18, 2012, 16:06:36 pm
-
Witam. Od poczatku jak posiadam peza piszczy mi pasek przy maksymalnym skrecie kierownica. Poprzedni wlasciciel byl o tyle hm.. przezorny czy cos ze dostalem linke sprzegla pasek rozrzadu i inne bajery i wsrod nich znajduje sie pasek Firmy DAYCO 10A0765C. Moje pytanie brzmi czy to jest moze pasek od pompy wspomagania?
-
oryginał to Daewoo FSO AVX 10 x 763, Twój jest delikatnie dłuższy.
-
bo w sumie to sa dwie opcje albo od wspomagania labo od altka..ale ktory to to jest to nie mam zielonego pojecia
-
przyłożysz do kół i bedziesz wiedział ;)
-
Niekoniecznie, o ile się nie mylę paski różniły się długością w zależności od tego, jakiej firmy jest wspoma - pamiętam że przy zakładaniu wspomki u mnie trzeba było dać innej długości bo zakupiony nie pasował.
-
a w plusie były inne wspomy niż JKC? ZF było w plusach montowane?
-
http://allegro.pl/show_item.php?item=2053404418
http://otomoto.pl/polonez-atu-1-6i-z-instalacja-gazowa-C21898675.html
tak na szybko
osobiście mam JKC i faktycznie w większości Plusów widać JKC ale i ZFy jak widać wkładali (chyba w 97 i początku 98 i w GLI)
-
Czyli jednak tak :) myślałem że tylko JKC :) dzięki za linki.
-
czyli mowice zeby zastosowac metode prob i bledow?
-
765mm
-
do pompy ZF- gates AVX10X800 La (taki sam jak do malucha klinowy)
do pompy JKC- gates AVX10x763La
pasek klinowy-925x10x8
oczywiście mowa o 1.5,1.6, gle, gli,gsi
trafiały się różne pompy wspomagania, to co mieli na taśmie typu ZF lub JKC.
-
temat do zamkniecia bo kupilem pasek bez wiedzy jaki (w razie czego moge wymienic na inny). Ale z tego co widze to chyba mam JKC. Jasny pojemniczek na plyn bez podzialki "na korku"? Dobrze mysle?
-
jak jasny to jkc
-
no to pasek mam dobry (ten kupiony). Temat do zamkniecia.