FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: w0mbat w Styczeń 21, 2012, 23:33:46 pm
-
Panie i Panowie sprawa wygląda tak: w zeszłym roku, miej więcej o tej porze wymieniłem sprzęgło w moim akwarium bo mi tarcza się sklejała. Wymieniłem na zupełną nówkę i jest cacy. Problem w tym, że bardzo szybko teraz wysprzęgla, Wystarczy lekko wcisnąć pedał sprzęgła i już jest całkowicie rozłączone. Dzisiaj zwaliłem skrzynie bo wydawało mi się że zamach się wytarł i docisk trzyma tylko trochę. Ale nie, zamach jest ok tarcza, docisk tak jak założyłem tak do tej pory wyglądają. Wycieków spod wału nie ma, wszystko suchutkie i czyściutkie więc dlaczego tak się dzieje? Mnie to nie przeszkadza aż tak bardzo, ale chciałbym żeby działało bardziej płynnie. Co Państwo o tym myślą? Bo to mnie ciekawi, niby wszystko ok a jednak nie jest tak jak być powinno.
-
regulowac mozan przez odpowiednie wykrecenie galki - podpory lapy,
a ze szybko wysprzegla to tak moze byc,zalezy od konstrukcji i wykonania zacisku
-
masz za bardzo podciągniętą linkę i sprzęgło się ślizga, popuść linkę to powinno pomóc, chociaż od takiej jazdy tarcza mogła się już przypiec.
-
masz za bardzo podciągniętą linkę i sprzęgło się ślizga, popuść linkę to powinno pomóc, chociaż od takiej jazdy tarcza mogła się już przypiec.
nie mam za bardzo naciągniętej, ma lekki luz. Nic się też na pewno nie ślizga. tarcza wygląda dobrze, żadnych przegrzań.
-
w polonezie nie mozan za mocno podciagnac linki ,bo poprostu pedal zmienie polozenie,
w DFie moment "brania" sprzegla regulowalo sie naciagiem linki ,w PNie trzeba regulowac podpore lapy
-
Dopisze się do tematu. W moim sprzęgło też łapie dość nisko, pedał sprzęgła jest poniżej pedału hamulca i gazu. Tzn, że też mam poluzować linkę ? Nie pójdzie jeszcze niżej pedał ?
Czy jednak ją dokręcić i pedał ustawić na poziomie hamulca i gazu ?
-
Jak naciągniesz linkę to pedał pójdzie do góry, ale też sprzęgło będzie wyżej brać.
-
Panowie my się chyba nie rozumiemy. jak luzuję, naciągam linkę to tylko pedał sprzęgła zmienia swoje położenie, łapa w skrzyni nie, zawsze jest w tej samej pozycji