FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: izzyrajder w Styczeń 29, 2012, 17:22:45 pm
-
Witam i pomocy!
Pompa paliwa nie dostaje prądu na "zapłonie" dopiero przy "rozruchu" coś się pojawia. Sprawdzałem bezpieczniki pompy są OK. Jak sprawdzić przekaźniki??? Cyknięcie jest jedno po przekręceniu kluczyka. Nie pali a jutro do pracy <do bani>
-
A może nam napiszesz jakieś dane samochodu z którym masz problem?
-
Jak w profilu Caro 1995 1,6 GLi LPG+Pb <cwaniak2>
-
Przekaźniki sprawdza się podając napięcie na odpowiednie nóżki (swoją drogą schemat zazwyczaj jest na przekaźniku) i sprawdzając czy jest przepływ prądu na innej parze nóżek. Generalnie wszystko jest na schemacie na przekaźniku co i jak podłączyć ;)
-
sprawdź, czy jest napięcie na wyjściu przekaźników, jak nie ma to podmień, jak dalej nie ma, to zobacz czy jest napięcie i masa na sterowaniu przekaźników i czy jest napięcie po stronie 'wejściowej'.
-
przekaźniki sprawne, przewody też. Przewód z napięciem doprowadzającym napięcie w pewnym miejscu przechodzi w dwa przewody i łączy się z instalacją LPG. Wyciągnąłem całą elektrykę z przodu auta. Na przewodzie do pompy jest jakiś dziwny sterownik i przełącznik który był cały czas ukryty i coś nie łączy bo jak bebechy były na wierzchu to było OK, a jak z powrotem chowałem pod wykładzinę to lipa. Spotkał ktoś coś takiego??
-
pewnie patent poprzedniego właściciela.
-
Już doszedłem. To był immo !!! Ktoś zakładając LPG zamiast ładnie polutować kabelki albo dać złączki poskręcał je po prostu i gdzieś coś n ie łączyło. Poprawiłem i gitara. Nie było prądu w pompie i we wtryskiwaczu i już jest. Dzięki za chęci i można zamknąć temat <lol>