FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Mr.D w Luty 03, 2012, 20:51:20 pm
-
W związku z tym że wyszukiwarka nie wypluła żadnego konkretnego wyniku zakładam nowy temat.
Mianowicie chodzi o to które z przedstawionych dywaników są najlepiej dopasowane do podłogi, pytanie kieruję do osób posiadających takie dywaniki, teoretyczne dyskusje są zbędne.
1: http://allegro.pl/daewoo-polonez-caro-dywaniki-welurowe-haft-i2081806690.html
2: http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-standard-do-daewoo-fso-polonez-i2057365054.html
3: http://allegro.pl/dywaniki-samochodowe-fso-polonez-super-i2097631149.html
4: http://allegro.pl/polonez-atu-dywaniki-samochodowe-i2078625118.html
-
Chodzi o kwestie estetyczne, nie praktyczne. Oczywistym przecież jest że na zimę wchodzą w grę tylko gumowe korytka, jak i oczywistością jest że welury będą służyć tylko w sezonie wiosenno letnim.
-
teoretyczne dyskusje są zbędne
A oryginalne gumowe są nie lepsze???
Nie, bo wyglądają jak gumofilce, a nie każdy jeździ samochodem w zimie.
W temacie: Mam welury z jakiegoś Mercedesa, bodajże W 124 i pasują całkiem dobrze, wiadomo, że nie idealnie. Swoją drogą, jeśli byś kupował któreś z dedykowanych, to daj znać jaka jest jakość wykonania i jak pasują, bo chciałem zmieniać te z Merca.
-
Ja mam jakieś uniwersalne szmaty pod nogami, ale nie jest to dopasowane i wygląda średnio. To co dałeś u góry, to nr 2 i nr 3 pasuje kształtem do fabrycznych "gumofilców", więcej na ten temat chyba nie wymyślisz, no chyba że chcesz snuć rozważania nad jakością...
-
tylko ciekawe z jakiego są materiału... Bo jak z takiego cienkiego gów*na to się nie nadaje bo się ściąga i się zabić można jak się dostanie pod pedały...
-
tylko ciekawe z jakiego są materiału... Bo jak z takiego cienkiego gów*na to się nie nadaje bo się ściąga i się zabić można jak się dostanie pod pedały...
Z tego idzie co wyczytać w opisie aukcji one są podgumowane od spodu, w tych z gwiazdy też tak mam i nic się nie ślizga, leżą jak je położysz <ok>
-
chodzi mi bardziej o to czy są z grubego weluru czy z cienkiego... bo miałem kiedyś do czynienia z welurem takim też gumowanym od spodu ale cienkim i to był chłam...
-
No i jakie wnioski? Bo ja tez się szykuję do zmiany.
Moje welurowe oryginały (maj 1998) od samego początku się zwijały. Mam teraz "gumiaki" z jasnoszarej gumy. Jak byly nowe (ze 6 lat temu) to były ładne ale teraz zaczynają się kruszyć.
-
Przypomniało mi się że nie zdałem relacji z jakości zakupionych dywaników więc najwyższy czas na nią by pomóc innym w podjęciu jakiejś decyzji.
Tak więc dywaniki zakupiłem na Allegro od sprzedającego o nicku auto-complex2. Są estetycznie wykonane i dzięki gumowemu spodowi nie przesuwają się po podłodze, dywaniki przednie kształtem są dobrze dopasowane do wgłębień podłogi, tylne nieco deformują się przez głęboki profil podłogi ponieważ sam dywanik jest dosyć sztywny. Po sezonie niezbyt intensywnej eksploatacji wzmocnienie dywanika kierowcy wygląda dobrze, welur się troszkę wygniótł i powinien jeszcze długo wytrzymać zanim zacznie się przecierać. Mycie przy pomocy myjki wysokociśnieniowej nie robi im krzywdy.
Podsumowując, dywaniki są godne polecenia biorąc pod uwagę ich niewysoką cenę oscylującą w granicach 50 zł oraz dobrą jakość wykonania. <spoko>
-
Ale są to dedykowane do poloneza tak?
-
Tak przynajmniej głosi tytuł aukcji.
-
Pozwolę sobie odgrzać kotlecika.
Też mam ochydne gumiaki w Borku, czy w/w dywaniki są takie same do caro i borka
-
Jest firma która robi takie welurowe dywaniki na wymiar podajesz jaki chcesz wzór, kolor, obszycie, nawet napis mogą zrobić . Ostatnio kolega sobie zrobił, wygladają solidnie i naprawde ładnie co do trwałości to nie wiem troche trzeba poczekać :] Jak chcesz moge sie dowiedzieć gdzie robił
-
Do swojego Poldka pożyczyłem dywaniki od BMW e46 :]
Solidne i spełniają swoją rolę :-)
(http://s28.postimg.org/f56gdl7zd/IMAG1430.jpg) (http://postimg.org/image/f56gdl7zd/) (http://s22.postimg.org/6bqoap6vh/DSC01069.jpg) (http://postimg.org/image/6bqoap6vh/)