FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Thomson#1976 w Luty 05, 2012, 19:58:44 pm
-
Witam, jaki środkowy drążek kierowniczy kupić do Poldoroverka? Mototechnika trochę tańsza, ale ważniejsze dla mnie co będzie lepsze. Jaki zestaw proponujecie, jakiej firmy końcówki drążków itp. Z góry dzięki
-
Tutaj będzie jedna nie wiadoma są zwolennicy mototechniki jak ja ;) ale są też zwolennicy delphi ;) Nie ma jednoznacznej odpowiedzi choć wiadomo zasadniczo w większości wypadków droższe znaczy lepsze :D choć nie zawsze, ja na mototechnikę nie narzekam. Zawsze można trafić na wadliwy bądź nienaturalnie wytrzymały egzemplarz ...
-
środkowy drążek to bym zainwestował w delphi, tak samo jak końcówki, ustawiasz zbieżność i masz dluzszy czas spokoj :) sworznie zwrotnicy uznalem ze lepsze beda mototechniki bo to groszowa sprawa zawsze mozna zmienic i zbiezności nie trzeba po tym robic ;)
-
to ja wole na odwrot - z koncowkami wahacza za duzo roboty jest by to robic czesto,
a drazki kierownicze wole tansze,bo i tak dosc czesto padaja,
co do drazka srodkowego to juz zalezy od ceny delphi i mototechniki
-
ja w tym roku wymienilem kocowki na mototechnike i jestem pozytywnie zaskoczony :) przejechałem już 3000km i chodzą jak nówki tylko pokryły sie nalotem rdzy... :/
-
no mi mototechnix wytrzymał 1200km to ja dziękuję prawie co miesiąc wymieniać końcówki, fakt na drażek środkowy mototechnix wystarczy, bo to inne siły działają na niego niż na końcowe. Z reszta w moim regionie środkowy drażek delphi jest nie do zdobycia... Niestety
-
Mototechnika, ma to do siebie, że raz trafisz na dobrą, a raz po 500km ci się posypie. wiem, bo samemu taką kiedys kupiłem. Kupiłem Delphi i problem zniknął.
A na drążku środkowym co prawda działają inne siły, ale jeżeli kupisz delphiego, to nigdy jego wymieniać musiał nie będziesz (no chyba, że go uszkodzisz w wyniku jakiejś kolizji).
-
Zamówiony delphi:) Dzięki za odpowiedzi koledzy <spoko>