FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: mati_lecha w Luty 06, 2012, 16:48:19 pm
-
Mechanik mówi, że pompa paliwa może nie podawać wystarczającej ilości benzyny, bo uszkodzony jest moduł. I z tego powodu może szarpać. <co>
-
Tak
-
Dość egzotyczny pomysł żeby łączyć jedno z drugim... <lol> Pompa to się po prostu włącza jak silnik pracuje i cały czas działa - nie ma nic wspólnego z modułem.
Natomiast i owszem już niedomagający, ale jeszcze nie całkiem zepsuty moduł może odpowiadać za szarpanie i może za to odpowiadać niewydajna pompa.
-
Jedyne co kontroluje pompe paliwa w jakis sposób w abimexie to czujnik cisnienia oleju -odcina pompe jezeli nie ma cisnienia(silnik nie pracuje). Plytka pod cewkami przerabia jedynie sygnał z czujnika i daje sygnał do obrotomierza. Moja rada zmien mechanika ,albo zacznij działac sam -to naprawde nie jest trudne a zaoszczedzisz przynajmniej monete
-
Jak mam mało paliwa w baku to na zakrętach zaczyna szarpać
A to mówiłeś temu "mechanikowi" ? Bo chyba wyssał sobie to z palca i chciał cię naciągnąć na wymiane dobrego modułu.
-
Mówiłem, ogólnie to była luźna rozmowa, bo nawet nie myślę o tym, żeby dawać Poldka do mechanika. Robię to w ostateczności tylko.
A co do pompy, to trzeba wyciągać bak, żeby ją wyjąć czy robi to się od strony bagażnika?
-
A co do pompy, to trzeba wyciągać bak, żeby ją wyjąć czy robi to się od strony bagażnika?
Trzeba wyjac, przy okazji wyplukac bak i wyczyscic sitko z opilkow i syfu
-
To od bagażnika to tylko są śruby, żeby dobrze się trzymała?
-
Z reguly od bagaznika widac tylko sruby czujnika poziomu paliwa, pompa jest dalej i dojscia praktycznie nie ma.