FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: kiko w Listopad 21, 2004, 22:18:17 pm
		
			
			- 
				Witajcie. co trzeba zrobic aby wsadzic po 2 zaciski hamulcowe na kolo , chodzi mi o tyl a dokladniej o hamulec reczny hydrauliczny.  teraz mam hydraulika ale podpietego w standardowy uklad hamuulcowy ale to mie nie pasuje, chce wsadzic osobne zaciski do recznego. .   co sie z tym wiaze, jakie modyfikacje, ??
pozdro
			 
			
			- 
				tylko i wylacznie dorobienie mocowania dla drugiego zacisku (te przednie powinny byc ok) no i przerobienie oslony kurzowej
			
 
			
			- 
				Poza tym kolejny zbiorniczek na płyn hamulcowy, drugi "zestaw" przewodów hamulcowych, druga pompa, zabawa z mocowaniem i problemy na przegl?dach (w końcu to drugi, niezależny od głównego układ hamulcowy a to już poważne odstępstwo od fabryki). Zastanawia mnie jednak po co :?:
			
 
			
			- 
				no wlasnie... po co? przeciez jak zaciagniesz hydrauliczny, to ci silnik zgechnie  :roll:
			
 
			
			- 
				
Poza tym kolejny zbiorniczek na płyn hamulcowy, drugi "zestaw" przewodów hamulcowych, druga pompa, zabawa z mocowaniem i problemy na przegl?dach (w końcu to drugi, niezależny od głównego układ hamulcowy a to już poważne odstępstwo od fabryki). Zastanawia mnie jednak po co :?:
Wła?nie po co    :?: :?:  :?:
			 
			
			- 
				Tak od strony formalnej to hydrauliczny ręczny nie ma prawa przej?ć przegl?du :D , chyba, że mechaniczny pozostał niezmieniony.
			
 
			
			- 
				Wogóle auto z dwoma układami hydraulicznymi hamulców (dotego po dwa zaciski na koło)nie ma prawa przegl?du przej?ć chyba .
			
 
			
			- 
				W sumie tak, bo jest to "zmiana konstrukcyjna w układzie hamulcowym", a co? takiego wymagałoby osobnej homologacji. 
[ Dodano: 2004-11-21, 23:59 ]
Mnie kiedy? chcieli (policja=ludzie od wypisywania mandatów i nic więcej) zabrać dowód rejestracyjny, za to że mam kierownicę od malucha(!!!). Powiedzieli, że to poważna zmiana konstrukcyjna w układzie kierowniczym! Za takie hamulce to chcieliby zabrać chyba jeszcze dowód osobisty, prawo jazdy, legitymację Ligi Ochrony Przyrody i paszport Polsatu!  :D
			 
			
			- 
				a jechał ktos kiedys i probowal jak sie jedzie z recznym hydraulicznym ?? jak nie jechal to niech sie nie pyta "po co to"  :twisted:  :twisted:
			
 
			
			- 
				
Poza tym kolejny zbiorniczek na płyn hamulcowy, drugi "zestaw" przewodów hamulcowych, druga pompa, zabawa z mocowaniem i problemy na przegl?dach (w końcu to drugi, niezależny od głównego układ hamulcowy a to już poważne odstępstwo od fabryki). Zastanawia mnie jednak po co :?:
wg. mnie to podpinanie sie z hydraulicznym recznym w uklad orginalny bylby o wiele wieksza modyfikacja w fabryczny uklad hamulcowy. I z takim recznym na drugim obwodzie jest wieksza szansa,ze przejdzie przeglad.
Tak jak pisze Nuki
Tak od strony formalnej to hydrauliczny ręczny nie ma prawa przej?ć przegl?du  , chyba, że mechaniczny pozostał niezmieniony. 
PS.
Reczny hudrauliczny jest bardzo przydatny  :mrgreen:
			 
			
			- 
				
a jechał ktos kiedys i probowal jak sie jedzie z recznym hydraulicznym ?? jak nie jechal to niech sie nie pyta "po co to"  :twisted:  :twisted:
dokaldnie !!! 
[ Dodano: 2004-11-22, 16:38 ]
wlasnie wymontowalem hydrauliczny reczny  z oryginalnego ukladu, wiec oryginalny nie zostanie zmieniony, dlatego chce osobne zaciski itd, pompa juz zmontowana pod autem  ,  to juz mam za soba, teraz tylko dodatkowe zaciski,  wydaje mi sie ze najlepiej byloby to pospawac. wyciac ze starego mostu takie uchwyty i dospawac, najprostrze rozwiazanie( tak mi sie wydaje )
tylko wole sie popytac bo jak ktos juz to robil to wie co i jak . 
pozdrawiam