FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Maurer w Luty 23, 2012, 20:17:49 pm
-
Macie jakiś patent na umieszczenie w drzwiach cięgna łączącego wewnętrzną klamkę i zamek, tak żeby połączyć jedno z drugim i nie pogiąć zbytnio tego druta?
-
Jak wymieniałem kiedys klamkę to kombinowałem kilka minut i się udało. Nie pamiętam, może warto odpiąć to cięgno od zamka i najpierw włożyć w klamkę wewnętrzną?
-
Wiesz, w sumie to mogę rozłożyć to wszystko na trzy części, tylko chciałbym jakoś tak to zrobić żeby też nie odrapać za bardzo tej klamki, a wędrówki po całym wnętrzu drzwi trochę jej nie służą.
-
klamkę montujemy jak pręt jest już podpięty do zamka. Wystarczy ją włożyć w otwór montażowy, obrócić o 90*, nadziać na pręt i powrócić do poziomu.
Gorzej jest z założeniem pręta na zamek. Są dwie drogi. Prosta- wsadzić na zamek i wygiąć w lekki łuk, by weszło w drzwi. Trudniejsza-odkręcić zamek, odpiąć cięgna od zamka(bębenka) i kołka, obrócić zamek tak, by można było wsadzić pręt i obrócić zamek z powrotem.
Polecam jednak pierwszą metodę.
-
Dzięki, chyba spróbuję jednak trudniejszej metody - zamek mam i tak do wymiany więc wszystko będzie na wierzchu. Ciekawe jak to w fabryce składali...