FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: irektob w Luty 27, 2012, 15:57:23 pm
-
Witam mam dwa bloki 1.6,bede je potrzebował troszke wyśrubować do 125p,tylko niewiem który wybrać ten zwykły czy z popychaczami hydraulucznymi?........silnik bedzie na gażniku...............doradżcie
-
zwykły, silnik na hydropopychaczach nie ma krzywki do napędu pompy paliwa.
-
zwykły, silnik na hydropopychaczach nie ma krzywki do napędu pompy paliwa.
wsumie ten na hydro jest cichszy z wiadomego powodu. Niektórzy zakładają pompki elektryczne i już nie ma problemu że brak krzywki. Ale osobiście wział bym typ silnika , który jest przystosowany na zwykłą regulacje.
\
-
no tak ,w sumie to nie wiem co dalej zrobić,ten zwykły ohv widze ża jest w doskonałym stanie tzn.układ blok-tłok, ten na popychaczach jest do szlifu,ale nie ma to znaczenia bo silnik i tak do roboty
-
zwykły, silnik na hydropopychaczach nie ma krzywki do napędu pompy paliwa.
a sam wałek rozrządu od zwykłego do tego z hydrauliką nie da rady przełożyć??
-
Bierz blok z hydrauliką, pompkę paliwa zamontujesz elektryczną.
-
zwykły, silnik na hydropopychaczach nie ma krzywki do napędu pompy paliwa.
a sam wałek rozrządu od zwykłego do tego z hydrauliką nie da rady przełożyć??
Przełożyć da radę, ale pewnie go wygoli.
-
Przełożyć da radę, ale pewnie go wygoli.
może i racja te na hydraulice mają mocniejsze sprężyny zaworowe , ale wałki to chyba jakością będą takie same
-
Wałek do gsi ma oznaczenie h zwykły będzie pasował ale niewytrzyma nawet połowy tego co h
-
A pro po wałków. Jest jakaś różnica pomiędzy tych z hydro a przed hydro w wzniosie krzywek??
-
ta do hydro są całkowicie inne krzywki
-
no i pomału coś się wyjaśnia.....wałek rozrządu ma być od Swiątka więc raczej zrobię to na zwykłym bloku,choć nie wiem czy Swiątek ma coś ostrzejszego do bloku hydro
-
nie ma do bloku hydro, z tym jest trudna sprawa, podobno do bloku hydro da się włożyć zwykły wałek z ostrymi krzywkami + szklanki ze skody 120(czy coś podobnego nie wiem na 100%), koszt wałka do bloku hydro to około w przyśpieszonym tempie 480 zł jak się ma znajomości to może 380 nie wliczając ceny wałka, trzeba mieć swój w idealnym stanie, ale nie wiem czy ta operacja daje dużo mocy
-
http://www.rewar.republika.pl/
a patrzyłeś tu za sportowym wałkiem do ohv? wejdź i zajrzyj na cennik
-
ale ten cennik to jest do zwykłej regulacji luzu, dotyczy tylko ceny szlifowania,
mam zaostrzony wałek pod hydro to wiem jak z tym jest
-
ja tylko podałem co znalazłem jakby co
-
przyda mi sie ten adres,poza tym Kraków to raptem 70km ode mnie .
w sumie zdecydowałem robie 1.6 na zwykłym bloku ,ale zostaje mi jeszcze zastanowić sie nad wałkiem rozrządu jaki wybrać raczej skłaniał bym się coś w stronę GT