FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Zimny993 w Marzec 01, 2012, 18:30:12 pm
-
Od jakiś 2 miesięcy mam problem z zawieszeniem, piszczy (jakby gumy jakieś o siebie ocierały).Ten doprowadzający do szału dźwięk wydobywa się z prawego przedniego nad koła(patrząc z perspektywy kierowcy). Macie jakieś pomysły bo już przesmarowałem olejem wszystkie ruchome elementy zawieszenia i dalej nic. Może to jakaś często występująca usterka w tych modelach... <co>
-
Przepatrz sworznie! moze któryś jest winowajcą
-
sworzeń był zeszłego lata wymieniany, raczej to nie to. Ale sprawdzę jeszcze.
-
To, że był wymieniany to nie znaczy, że jest dobry. Sprawdź.
-
W poloneza i DF'ch nic innego nie skrzypiało w zawieszeniu jak sworznie, strzykawka z igłą w rękę napełnić olejem jadalnym co by gumki nie po puchły przekuwasz gumkę wciskasz olej jeździsz i powinna być cisza.
-
Wspornik układu kierowniczego, skoro z okolic prawego przedniego koła.
-
Jak pobujasz za błotnik i zacznie skrzypieć to sworzeń. Wspornik zazwyczaj albo puka na dziurach albo jęczy przy ruchach kierownicy.
A jak założyłeś rzemieślnicze sworznie to może być już po nich. Na jednym zestawie z lat 90 tych zrobiłem 4 tyś km przez zimę i się rozpadły :)
-
Jak bujam między nadkolem a przodem auta,wtedy skrzypi najbardziej. Ok Dzięki za porady :)
-
100% pewność jak ktoś buja a ty jesteś w kanale.
-
Panowie a co to może być jak piszczy jak głupie przy bujaniu, i przy kręceniu kierownicą?
-
Witam na 100% któryś sworzeń do wymiany.
Miałem to samo, wjechałem na kanał kolega bujał samochodem.
No i proszę znalazł się winowajca sworzeń górny prawego koła.
Wymieniłem sworzeń i po kłopocie. Nic nie piszczy lepiej się prowadzi.
No i lepiej się skręca.
SPRAWDŹ SWORZNIE DLA SWOJEGO DOBRA I INNYCH UŻYTKOWNIKÓW DROGI
A tym że sworzeń był wymieniany rok temu się nie sugeruj.
Pozdrawiam.