FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: michal17abc w Marzec 06, 2012, 14:19:04 pm
-
Witam. Mam pytanko... Czy taki tłumik można założyć?? http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy-devil-akrapovic-ixil-leo-vince-bcm-i2187686146.html
Czy lepiej szukać czegoś normalnego...
pozdrawiam...
-
Założyć możesz co chcesz, aby tylko spełniało normy głośności :d
-
To mnie dławi czy będzie dobrze i czy dam rade w trasie wytrzymać :D rozmyślałem nad takim z wkładką, czyli WM sport jak miałem w clio:D
-
W trasie jaki by nie był to głowa będzie odpadać jeżeli mówimy o trasie takiej powyżej 50km
-
http://moto.allegro.pl/wydech-sportowy-tlumik-i2187311157.html Nad tym najbardziej myślałem. Koleś miał mi wymiary dokładne podać... A potem ja swój pomierzę i pomyśle
-
Załóż końcowy z borka i będzie dobrze :)
-
Chodzi ci że od dużego fiata?? 125p?
-
Tak.
-
A Jaki mniej wiecej bedzie dźwięk?? i czy końcówke przycinać czy nie i założyc jakąs końcówke czy nie?? doradź jak możesz:D
-
Dźwięk będzie inny, ale nie męczący. Co do końcówki to już zrobisz co będziesz chciał :)
Po za tym to były już takie tematy to poszukaj ;)
-
Bo miałem parę innych na allegro na oku, ale właśnie myślę żeby był jak najładniejszy dźwiek... :D Do clio miałem założyć od Kazika, ale był WM mugen... Alarmy w mieście włączałem w innych samochodach bez wkładki :D(pełen przelot bez kata tylko końcowy)
-
Ja mam wycięty katalizator i jeżdze tylko na środkowym i końcowym oryginalnym i powiem szczerze że mogłoby być troche ciszej :P (przynajmniej dla mnie)
-
Ja mam kata i przedostatni i ostatni... Ale jakby się rura trafiła na przedostatni to bym wziął. bo kata nie ruszam bo bedzie wiecej palił. Jak w klio miałem :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=115WHlniRc4&context=C38393d9ADOEgsToPDskJO53uAtcd545P__cujlqpm
Tak mój pracował jeszcze z katalizatorem, ale w ostatnim tłumiku była rurka wspawana. Generalnie nikomu nie polecam tak jeździć, bo poza tym warkotem to nic a nic nie słychać :d :d
-
Dobra... To teraz mam pytanie. Mam w swoim układzie wydechowym Kata potem rura przedostatni i ostatni tłumik...(oryginał wszystko)
Poczytałem trochę tematy i stwierdziłem:
I tak:
1. Chce zostawić wszystkie tłumiki i ostatni zapodać od borka...narazie jeździc..
2. (w późniejszym czasie)Czy przespawać mogę przedostatni tłumik w miejsce kata?? a a miejsce tamtego rure
3. Czy na przedostatnim dać rure a na miejsce kata Dac od GLE tak jak pisali z innych tematów??
P.S a kata oddac na specjalny skup katów :D
Wyskoczyłem na balkon na papierosa i przeanalizowałem temat...
A więc: wydłubie kata a w miejsce tego założę puszkę od GLE, przedostatni zostawię, bo piszą ze to nie maa sensu wyjmowac, a końcowy założę od borka :D i zadzwonię jutro do gościa ile taki kat chodzi... Tak chyba będzie najlepiej
-
Już wiele razy pisane było, że najlepszym rozwiązaniem jest pucha GLE zamiasta kata, środkowy seria i ostatni z borka.
Ja tak mam tylko, że zamiast ostatnie z borka mam przelot z jakiegoś innego auta - na wolnych jest basowy pomruk, a na wyższych słychać lekki gwizd.
-
Temat jest rozwiązany i myślę wyczerpująco opisany... Na przyszłość ktoś inny będzie wiedział...
To jak się jutro zorientuje co i jak to będę działać... I napewno się kiedys na spocie spotkamy to pogadamy :D
Pozdrówka i dzięki za podpowiedź
-
Dobra. Pierwszy tłumik zmieniony... Kat zaraz jedzie na przetop... a Końcówka od borka w przyszłym czasie jak się wzbogacę :D