FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Cobi!@# w Marzec 20, 2012, 20:11:57 pm
-
hejka
sorki z gory wszystkich tych ktorzy uwazają ze zle szukałem moze i tak ale do tematu
Mam problem z filtrem paliwa do atu plus na 1.6 mpi a dokladnie wieki temu nie był wymieniany( około 80000-100000km) i sa problemy z wymianą może i bym darował ale jeszcze jeżdze na paliwie i nie chce problemów. Dwoćh mechaników zrezygnowało z próby wymiany, kolega z pracy próbował tez nic z tego.
I tu jest pytanie :
Znajomy zaproponował uciąć przewód na wysokości filtra, wyrównać końcówki złączyć wężem z wzmocnieniem i założyć obejmy a sam filtr przenieś do komory silnika
Czy ktoś to próbował i czy to dobry pomysł i do zrobienia
P.S teściu zaczął sie ze mną kłócić ze jest za duże ciśnienie aby wykonać tą operacje
Prosze o pomoc i porady :| :|
-
Ja ci napiszę tak:Ten filtr wywal koniecznie stamtąd,bo to tylko koroduje i potem ciężko odkręcić.Poza tym,to żeby to zrobić dobrze,to odkręć zbiornik paliwa,odkręć tą rurkę idącą od filtra do wężyka pompy paliwa (odkręć na złączu z wężem) a u góry pasuje to odkręcić przy filtrze,w tym celu najlepiej użyć klucza typu "żabka" lub jakiegoś francuza,żeby się nie "omsknęło" na nakrętkach i żeby była siła do ciągnięcia.Musi pójść.Ja ostatnio u wujka robiłem coś podobnego,bo wymieniałem mu zbiornik paliwa i przy okazji urwałem tą rurkę od filtru,bo zgniła.Zastąpiłem ją czymś takim
http://www.moto-trans.koszalin.pl/images/products/big/PRZEWOD-PALIWA-GIETKI-ZUK.2169.JPG
To są idealnie te same gwinty itd. różni się tylko tym stożkiem w środku.Do tej pory mu to wytrzymuje,a pompa ciśnienie daje eleganckie.Zużyłem tam dwa takie węże,a żeby połączyć to z filtrem zrobiłem fajną redukcję gwintu używając dwóch nakrętek ze starej rurki,pospawałem je migomatem do kupy i już
-
Oki też dobry pomysł mogę skopiować ale gdzie teraz znajduje się Twój filtr paliwa i ile czasu Ci to zajęło bo niestety moje auto musi jeździć
-
Znaczy,ja Ci pisałem tak ogólnie,bo ja mam rovera i tam jest filtr fabrycznie pod maską na ścianie grodziowej.W GSI trzeba się wpiąć przed listwą wtryskową,gwinty powinny spasować,w najgorszym wypadku można jakieś redukcje użyć.