FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Bomber w Marzec 31, 2012, 20:53:52 pm
		
			
			- 
				Chciałbym się upewnić czy dobrze rozumiem poniższy schemat:
 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae04671ea35c1600.html
 
 
 Dolna kostka, dolne piny, od lewej
 
 1- +12V
 2- kontrolka rezerwy
 3- wskaźnik poziomu paliwa
- 
				Na to wygląda,według mojej rozpiski się zgadza  :-)
 (http://img12.imageshack.us/img12/2154/rozpiskay.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/12/rozpiskay.jpg/)
 
- 
				Super, dzięki. Masz może rozpisany schemat trzeciej kostki?
			
- 
				Nie,ale ja mam tam podłączoną tylko tą diodkę od kontrolki przepalenia żarówek jako kontrolkę świateł dziennych.Podłączyłem tylko masę i zasilanie,a reszty jakoś nie mogłem rozkminić,jak to ma iść.
			
- 
				Napiszę o co mi chodzi, może będzie łatwiej o odpowiedź. Zakładam inne zegary w których nie ma diody immobilizera. Potrzeba mi wiedzieć który kabelek w najmniejszej kostce jest odpowiedzialny za jego "mruganie". Utnę, dolutuje diodę i zamontuje ją w obudowie deski. 
			
- 
				Czy ktos ogladał naocznio jak wyglada kontrolka klocków? Bo według tego co pisał tutaj  chyba nethero na wtyczce jest kabel który idzie przez oba klocki do masy. I jak gdzieś na tym kablu pojawi sie przerwa (domyśnie: tarcza hamulcowa przepiłuje drucik w klocku) to sie zapla lampka. Poinieważ zaplon lampki sterowany jest utratą masy (odwrotnie niż normalnie) to  ponoć w samych zegarach jest jakiś tranzystor, który w stosownym momencie podaje masę na lampkę.
 
- 
				Jest tam coś takiego,w starych zegarach to była taka dziwna płytka mocowana na śrubach obrotomierza,o ile się nie mylę,a w plusowych zegarach jest chyba coś innego.
			
- 
				http://imageshack.us/photo/my-images/404/20120401151909.jpg/