FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Bomber w Marzec 31, 2012, 20:53:52 pm
-
Chciałbym się upewnić czy dobrze rozumiem poniższy schemat:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae04671ea35c1600.html
Dolna kostka, dolne piny, od lewej
1- +12V
2- kontrolka rezerwy
3- wskaźnik poziomu paliwa
-
Na to wygląda,według mojej rozpiski się zgadza :-)
(http://img12.imageshack.us/img12/2154/rozpiskay.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/12/rozpiskay.jpg/)
-
Super, dzięki. Masz może rozpisany schemat trzeciej kostki?
-
Nie,ale ja mam tam podłączoną tylko tą diodkę od kontrolki przepalenia żarówek jako kontrolkę świateł dziennych.Podłączyłem tylko masę i zasilanie,a reszty jakoś nie mogłem rozkminić,jak to ma iść.
-
Napiszę o co mi chodzi, może będzie łatwiej o odpowiedź. Zakładam inne zegary w których nie ma diody immobilizera. Potrzeba mi wiedzieć który kabelek w najmniejszej kostce jest odpowiedzialny za jego "mruganie". Utnę, dolutuje diodę i zamontuje ją w obudowie deski.
-
Czy ktos ogladał naocznio jak wyglada kontrolka klocków? Bo według tego co pisał tutaj chyba nethero na wtyczce jest kabel który idzie przez oba klocki do masy. I jak gdzieś na tym kablu pojawi sie przerwa (domyśnie: tarcza hamulcowa przepiłuje drucik w klocku) to sie zapla lampka. Poinieważ zaplon lampki sterowany jest utratą masy (odwrotnie niż normalnie) to ponoć w samych zegarach jest jakiś tranzystor, który w stosownym momencie podaje masę na lampkę.
-
Jest tam coś takiego,w starych zegarach to była taka dziwna płytka mocowana na śrubach obrotomierza,o ile się nie mylę,a w plusowych zegarach jest chyba coś innego.
-
http://imageshack.us/photo/my-images/404/20120401151909.jpg/