FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Marzec 31, 2012, 23:10:49 pm
-
Takie szybkie pytanko czy podmieniał ktoś kiedykolwiek cewkę z GLI Bosch do GSI. W obu przypadkach to są dwie podwójne cewki tyle że w GSI są 4 piny we wtyczce a w GLI tylko 3. Przypuszczam że w tej 4ropinowej wtyczce są doprowadzone oddzielne zasilania na obie cewki GSI a w gliździe jest jeden przewód wspólny...
Mam w serwisie GSI z niepewną cewką oraz pewną cewkę z GLI i chciałem to podmienić na próbę aby ocenić czy problem faktycznie tkwi w cewce...
-
może nie będzie to odpowiedz na Twoje pytanie, ale jeśli tylko na sprawdzenie to nie warto zachodu... poszukaj znajomego co ma lanosa/nubire DOHC i pożyć na chwile cewkę i będzie szybciej chyba i mniej inwazyjnie :)
-
w GSI moduł jest w cewce a w boschu jest sama cewka a tranzystor sterujący jest w kompie.