FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: kamillos17 w Kwiecień 07, 2012, 17:00:00 pm
-
Witam
Po przełożeniu silnika gwiżdże mi coś w okolicach listwy wtryskowej. Przy dodaniu gazu gwizd się zmienia, a podczas jazdy jest niesłyszalny. Ale niestety na postoju gwiżdże dosyć głośno. Zastanawiam się czy jest możliwość, żeby listwa wtryskowa gdzieś była nieszczelna i dmucha stamtąd powietrze? Czy może spotkaliście się z takim problemem?
Z góry dzięki za posty
-
wszystkie przewody do regulatora ciśnienia paliwa podłączone? :]
-
Póki co jestem zielony w tym. Regulator ciśniena to taka czarna puszka po lewej stronie od kolektora?
-
To jest pochłaniacz par paliwa z filtrem węglowym.
Regulator ciśnienia jest na końcu listwy wtryskowej, ma dwa króćće. Jeden do kolektora ssącego (podciśnienie) i wylotowy do przewodu powrotnego paliwa.
-
Taki element, a końcu listwy wtryskowej szukaj, musi być do niego podpięte podciśnienie oraz oczywiście paliwo.
(http://www.eter-mot.info/files/7-21604-01.JPG)
-
Jak wyjasc wtryski bez wyciagania listy?
-
wyciągasz bezpiecznik pompy paliwa, silnik uruchomiony wcześniej sam gaśnie na pb, odkręcasz 2 śruby listwy,
wyciągasz 4 spinki wtryskiwaczy i zsuwasz listwę z wtryskiwaczy, kładąc ją za nimi i masz dostęp do wtryskiwaczy. Żadnego odłączania przewodów :-)
-
Myslalem ze da sie to jakos bez odkrecania listy. Bo jednak dostep do sruby od strony szyby pod regulatorem cisnienia bodajze jest masakryczny
-
pierwszy raz zastanawiałem się czy nie trzeba kolektora wyjmować, ale bardzo ładny dostęp jest, teraz podejdę z każdej strony i wymiana wtryskiwaczy ze sprawdzeniem góra 15min <spoko>