FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Chicane#1966 w Maj 14, 2012, 15:56:52 pm
-
zatem w moim nowym nabytku poradziłem sobie prawie ze wszystkimi bolączkami pozostała tylko jedna, głuchy stuk na wysokości pierwszego cylindra, mniej więcej częstotliwość 1/2-1/4 obrotów wału korbowego (co wskazuje na coś z rozrządem) zawory regulowałem na książkowe 0,15 ssący i 0,2 wydech, w pewnym momencie uznałem że może to dochodzić z aparatu zapłonowego, aparat wymieniłem na sprawny ale rezultatu nie ma, silnik ma dobre ciśnienie oleju i dobrą kompresję więc warto coś z nim zrobić by było lepiej
-
A sprawdzałeś rozrząd ? Może przestawiony
-
Jak ma większy przebieg to pewie trzeba zdjąć pokrywę zaworów i wyrównać i wyszlifować , niewiem jak to się fachowo nazywa, ale to coś naciska zwór żeby się otworzył, i biegem przebiegu tam się wyrabiają dołki, i wtedy regulacja niewiele daje.
-
A sprawdzałeś rozrząd ? Może przestawiony
nie przestawiony, sprawdzałem, przebieg 125 tyś km
-
mniej więcej częstotliwość 1/2-1/4 obrotów wału korbowego
a jak to ustaliłeś?