FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: piotrek72 w Czerwiec 02, 2012, 08:44:28 am
-
Składam pomału TO do kupy ,ale mam teraz jakiś termostat dokładnie w głowicy .A jak jest lepiej z tym termostatem ,w głowicy raczej bym tego nie zostawiał, czy ten na przewodzie do chłodnicy będzie lepiej..No i jeszcze jak by ktoś mógł opisać podłączenie rurek płynu do gaźnika-jakieś foto .
-
Bez większej różnicy, jednak polecają montować na wężu.
Na pewno na termostacie w głowicy będzie się szybciej nagrzewał.
-
Dzięki za odp ,na wężu chyba jednak zamontuje,w razie wymiany nie trzeba będzie rozkręcać tyle.
-
mozna zamontowac oba -przydatne zwlaszcza zima, minus jest taki ze jak walnie ten w glowicy i sie zablokuje na zamknietym to nie masz w ogole obiegu plynu, termostatu nie da sie zle podpiac(chyba ze ktos sie uprze) bo potrzebowałbys metrowe przewody na obejscia .Termostat najłatwiej zdobyc od fiata ritmo na dzien dzisiejszy bo jak pojdziesz do sklepu i powiesz ze chcesz do fiata 132 to moga sie zdziwic. NIE KUPUJ termostatu od łady, zwlaszcza produkcji rosyjskiej