FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: arek1995 w Czerwiec 10, 2012, 21:20:33 pm
-
Siemanko
Rozebrałem poldka na drobne części i chciałem zakonserwować podwozie oraz zbiornik paliwa. Jaki środek do tego polecacie. Ps nie mam kompresora więc albo w sprayu albo do malowania pędzelkiem :)
-
zetrzeć ... na gołą blachę położyć podkład antykorozyjny, a potem jakąś farbę chlorokauczukową i powinno być dobrze :)
ewentualnie na całość można by jeszcze dać baranka, tylko, że pod barankiem nie widać czy się coś zaczyna dziać :/
ja tak planuje zrobić teraz z nowym zbiornikiem :)
-
a muszę trzeć do gołej blachy? bo u mnie tylko w paru miejscach jest rdzawy nalot a reszta jest w porządku. a na to myślałem dać jakąś "farbe" o konsystencji smoły. pod czymś takim nie zrobi się chyba rdza?
-
Użyj cortaninu f. Ja go zostawiam na przynajmniej dobę, potem matuję i zostają tylko wżery które weszły już w reakcję z tym środkiem. Polecam
-
a muszę trzeć do gołej blachy?
a bym zdarł cały ...
a malowanie czyś o konsystencji smoły tylko zakryje rdzę i będzie Ci go jadło po spodem :/
-
Użyj cortaninu f
A nie lepiej podkład reaktywny?
-
czeka mnie ta sama robota z bakiem, reaktywny dam chyba po cortaninie i po usunięciu rdzy co się da :-)
Edit: A gdyby tak ktoś szukał nowego baku, to jaki zamiennik polecacie? O ori to chyba ciężko bo pytałem...
-
do caro oryginalne jeszcze w zeszłym miechu widziałem ... do atu teraz szukałem (w zeszłym tygodniu) i już chyba nigdzie nie ma ... obdzwoniłem z 50 sklepów :/
zamiennik najlepiej ocynk i koniecznie z przegrodami ...
firmy FUX są ocynkowane, pomalowane z zewnątrz proszkowo i z przegrodami
ta osoba ma tanio i uszczelki w komplecie
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22088063
-
Zapomniałem dodać że chodzi o bak do 1.4... Wszystkie wersje są dostępne z tej firmy FUX? Gdzie są jeszcze oryginały do Caro? :-) Nie pytałbym gdyby nie siedział u mnie zamiennik. Jak sprawdzić czy są przegrody? Chodzi o tą grodź wokół pompy paliwa? Sorki za "nie na temat" trochę:)
-
a muszę trzeć do gołej blachy? bo u mnie tylko w paru miejscach jest rdzawy nalot a reszta jest w porządku. a na to myślałem dać jakąś "farbe" o konsystencji smoły. pod czymś takim nie zrobi się chyba rdza?
Musisz... chcesz mieć dobrze zrobione to zrób dobrze i zapomnij, a nie co rok do poprawki
Szczotkę drucianą na kątówkę i ździerasz najmocniej tam gdzie rdza, a tam gdzie się dobrze trzyma ory. farba to dobrze zmatuj.
Na to dobry podkład (tak jak Sławek radzi reaktywny), chlorokauczuk i po robocie.
a i lepiej kłaść kilka cienkich warstw niż jedną grubą bo taka lubi pękać
-
Wszystkie wersje są dostępne z tej firmy FUX?
Z tego co mi się kojarzy to Poldorover ma taki sam zbiornik jak gsi ;p
Bo chyba zbiorniki to były tylko na małą i na dużą pompę no i do tego atu i track ...
-
Zapomniałem o modelu GSI, przepraszam :-) . Czy ten FUX ma swoją stronkę w necie? Szukam i na all nie mogę znaleźć. Dzięki <spoko>
-
a muszę trzeć do gołej blachy? bo u mnie tylko w paru miejscach jest rdzawy nalot a reszta jest w porządku. a na to myślałem dać jakąś "farbe" o konsystencji smoły. pod czymś takim nie zrobi się chyba rdza?
Musisz... chcesz mieć dobrze zrobione to zrób dobrze i zapomnij, a nie co rok do poprawki
Szczotkę drucianą na kątówkę i ździerasz najmocniej tam gdzie rdza, a tam gdzie się dobrze trzyma ory. farba to dobrze zmatuj.
Na to dobry podkład (tak jak Sławek radzi reaktywny), chlorokauczuk i po robocie.
a i lepiej kłaść kilka cienkich warstw niż jedną grubą bo taka lubi pękać
To rozwiało wszelkie moje wątpliwości :) a na to można położyć jeszcze warstwę bitexu?
-
po co bitex na chlorokauczuk? jedno i drugie spełnia chyba podobne funkcje :)
ale jak najbardziej można <spoko>
-
Podepnę sie pod temat, ten podpasowałby do roverka http://allegro.pl/nowy-zbiornik-paliwa-polonez-caro-uszcz-warszawa-i2411367078.html ? Ma te wszystkie przegrody i bajery ?
-
Podepnę sie pod temat, ten podpasowałby do roverka http://allegro.pl/nowy-zbiornik-paliwa-polonez-caro-uszcz-warszawa-i2411367078.html ? Ma te wszystkie przegrody i bajery ?
Ten co ja podesłałem w tym linku jest właśnie firmy FUX ;p bo sam go przed chwilą kupiłem (mówię o atu, bo caro to nie wiem) :) osoba ma kilka sztuk i co chwila wystawia następne :)
-
Czyli można brać ten zbiornik z linka powyżej i nie trzeba się martwić, że coś jest wykonane nie tak, że otwór przez który napływa paliwo do grodzi pompy jest za mały itp? ;p Ktoś kiedyś pisało tym... Chyba się nad nim zastanowię i jego zabzpieczę przed rudą :-)
-
No tak ale tam w tej aukcji co dałem linka pisze polonez caro/caro plus to nie wiadomo czy to do GSI/roverka czy GLI.
-
No tak ale tam w tej aukcji co dałem linka pisze polonez caro/caro plus to nie wiadomo czy to do GSI/roverka czy GLI.
Jak wymieniałem w GLi znajomego zbiornik to był taki sam jak w GSi, a jedynie w GLE jest inny kołnierz .
-
Chyba będzie pasował do 1.4
mam jakąś fotkę baku poldoroverka:
http://desmond.imageshack.us/Himg59/scaled.php?server=59&filename=zdjcie0199to.jpg&res=landing
-
To już wszystko jasne :)
-
W plusie gli powrot jest w deklu pompy paliwa. W gsi/roverze powrot jest bezposrednio do zbiornika i roznisie bak wlasnie ta jedna rurka.
-
W plusie gli powrot jest w deklu pompy paliwa. W gsi/roverze powrot jest bezposrednio do zbiornika i roznisie bak wlasnie ta jedna rurka.
Tam na aukcji zdaje sie jest ta rurka także będzie chyba spoko :)
-
Na aukcji jest powrot wiec bedzie dobrze :) ewentualnie mozna zrobic hybryde i polaczyc dekiel od boscha z pompa gsi tak jak u mnie zrobil Bocian#313