FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Lipiec 17, 2012, 13:08:27 pm
-
Tak przypadkiem natknąłem się na taką oto stronkę:
http://www.davebence.co.uk/mods_10.htm
Jest obfotografowane VVC krok po kroku. Wklejam jako ciekawostkę i pomoc w zrozumieniu zasady działania tego ustrojstwa :d...
-
Oglądałem to już dokładnie.Gówno cholerne,co z tego,że dodaje mocy.Tyle koników,to i bez tego można wyciągnąć.Niech mi ktoś lepiej dokładnie wykmini,jak posadzić zwykły wałek,o tradycyjnych wymiarach na głowicę vvc w miejscu tego przewspaniałego patentu.Jak niektórzy wiedzą,trafia mi się taki silnik w wersji 145KM i mam dwie opcje:
1 wywalić całą czapkę razem z tym wspaniałym wynalazkiem i posadzić tradycyjna główkę
2 wywalić sam wynalazek i posadzić normalny wałek i zakopułkować
Jakieś sugestie?Zaznaczam,że vvc nie chcę za żadne pieniądze <rzygi>
-
Gówno cholerne,co z tego,że dodaje mocy.Tyle koników,to i bez tego można wyciągnąć.
powiedz jak.... :) a ja chętnie zastosuje twoje porady ... i VVC :)
-
To samo co w każdym innym wolnossącym silniku. To tylko większe zawory i większy kąt otwarcia/wznios. A VVC tylko reguluje drugą wartość zależnie od prędkości obrotowej. W UK z K16tek wyciagaja po 2xx KM przy 8xxx obr/min.
-
podobne działanie jak Vanos w BMW :)
-
2 wywalić sam wynalazek i posadzić normalny wałek i zakopułkować
było juz o tym
-
3 to zmienić wiązkę i kompa i mieć VVC.
-
podobne działanie jak Vanos w BMW :)
zupelnie inne dzialanie i rezultaty
-
podobne działanie jak Vanos w BMW :)
zupelnie inne dzialanie i rezultaty
czemu?