FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: CSR_GTI w Lipiec 26, 2012, 21:21:37 pm
-
Problem polega na tym że rzadko użytkuję auto (ale jest garażowane) i zaczeło sie coś chrzanić. Obroty ma około 800, czasami przydusza sie po wciśnięciu gazu i inne takie duperele jak np brak masy w tylnej lampie. Napięcie na akumulatorze 14.2v a do pompy paliwa dochodzi tylko 11.7v.
Popsikałem styki które tylko mogłem preparatem "Kontakt S" - trzymał pięknie niecały 1000 :d ale to na długo nie pomogło. Jest jakiś lepszy preparat który poprawi łączność?
-
sprobuj moze ISOL. Ogolnie "konserwuje" styki :) bo kontakt tylko przeczyszcza na jakis czas.
-
każdy konektor po oczyszczeniu, smaruję pastą miedzianą. zabezpiecza przed utlenianiem i zapewnia dobry kontakt.
-
Te małe piny jak od koputera jak posmaruje miedzią to boje sie że będzie stykać aż za bardzo - miedzy sąsiednimi ...ale spróbuję
W sumie do pompy to można pociągnąć nowy przewód plusowy, masę z nadwozia... dać bezpiecznik przy akumulatorze, zrobić przekaźnik żeby sie włączało wtedy kiedy powinno...
będę kombinował
-
Fazi dobrze prawi Isol działa o wiele lepiej niż wszelkie wódy i inne kontakty.