FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Kedyw w Lipiec 28, 2012, 01:12:35 am
-
żona/dzieci na wakacjach a ja z borkiem.
pacjent `84
objawy wskaźnik pokazuje 120% poziomu paliwa i zero zmian /wskazania albo zero albo 120% maxa/
nowy smok/pływak, wyczyszczony układ paliwowy
masa i przewody do pływaka podpięte
gdzie szukać lekarstwa na prawidłowe wskazania poziomu paliwa??
przy okazji dyskoteka ssania/ręcznego nie działa i brak wskazań Pb.
pomożecie??
-
brak masy przy zegarach?
-
a nie pokazuje on maxa przy zwarciu do masy właśnie?
-
Wlasnie, on pokazuje max przy zwarciu masy
-
odwrotnie kable przy pływaku :P
-
kable zamieniałem nic. wskazuje od razu 120% Pb :/ zegary rozbiorę a gdzie tam w nich masa?
-
z ostatniej chwili:
wskaźnik ma dwa położenia zero i max. ale tli się lampka rezerwy :/ ma ktoś pomysły/podpowiedzi ??
kontrolki migają :)
-
Odkrec w bagazniku oslone i sie dostaniesz do pompki. Albo gdzies kable zasniedzialy i teraz wskaznik szaleje albo uzwojenie w wskazniku jest przetarte i raz laczy a raz nie. A masa dokrecona jest u mnie do obudowy dekla.
-
Odkrec w bagazniku oslone i sie dostaniesz do pompki. Albo gdzies kable zasniedzialy i teraz wskaznik szaleje albo uzwojenie w wskazniku jest przetarte i raz laczy a raz nie. A masa dokrecona jest u mnie do obudowy dekla.
kolego pompka jest na silniku a jak byś czytał wyżej to co w baku /smok+pływak/ jest nowe, kable ok, zamiana końcówek też niż nie pomaga. nie skomentuje oczywistych spraw z masą...
może ktoś ma jakieś konstruktywne podpowiedzi ?
-
Spróbuj podmienić zegary na inne, może to wina wskaźnika.
-
widzę że tu same wujki dobra rada "zdejmij majtki jak sikasz" czyli oczywiste rady, może ktoś jeszcze zna się tu na starych autach co pompki Pb mają na silniku.
-
Zobacz, czy nie masz odwrotnie podłączonych przewodów przy czujniku położenia paliwa. Skoro tli się rezerwa, to do niej dochodzi sygnał taki, jak powinien do wskaźnika, a wskaźnik pokazuje 0-1 czyli rezerwa.
EDIT:
Doczytałem, że sprawdzałeś odwrotne podłączenie końcówek. Podłącz się omomierzem, wyjmij pływak z baku i zobacz jak zmienia się opór przy ruchu pływaka na jednej i drugiej końcówce.
-
czytaj wyżej ... przerabiany temat zamiany.
-
I po zamianie kabli nie było żadnych zmian? Niemożliwe, zamieniałeś nie te kable.
-
Tam nie ma juz innych kabli :D. Rezerwa zapala się jak zewrzesz przewód do masy i wskazówka leci na maxa jak zewrzesz do masy. Gdyby nie dyskoteka na desce to powiedziałbym to samo co koledzy wcześniej, że zamienione masz wsuwki na pływaku ale w takim wypadku zająłbym się masą licznika i przy okazji sprawdził czy przewody od samego wskaźnika przez przypadek nie mają gdzieś zwory do masy np przez przetarcie.
-
staruszek mnie zadziwia :)
zalałem cały bak to wskaźnik wskazuje brak paliwa, rezerwa nie świeci :)
zamieniłem kable na smoku/pływaku poziom paliwa max, rezerwa świeci się :)
i co teraz zamienić :) ???
dla nie znajacych materii na smoku/pływaku sa dwa przewody i masa.