FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Krucu w Sierpień 11, 2012, 13:27:22 pm
-
Temat pewnie rozwałkowany z 500 razy, ale nigdzie nie mogłem nic sensownego znaleźć. Ponieważ Espero miał taki sam panel jak Plus, czy coś oprócz tego będzie pasować?
-
Nic
-
Nawet panel się trochę różni :)
-
Nawet sprężarka nie będzie pasowała?
-
Nawet panel się trochę różni :)
Trochę to znaczy, że się podpasuje czy nie?
Nic
To znaczy, ze się różnią jakimiś pierdółkami czy poważniejszymi rzeczami?
Bo mnie obijało się o uszy, że niektóre części pasują z Espero. Tylko u mnie będzie problem z przeróbką, bo mam Calsonica, a wiązka główna się różni (oglądałem, porównywałem ze schematem wiązki pod tą zwykła nagrzewnicę i się różni - przynajmniej tak mi się wydaje).
-
Jak masz calsonica to musisz wymienić wszystko.Z części poloneza musisz mieć:parownik,panel sterujący i osuszacz z czujnikiem,reszte czyli chłodnicę i sprężarkę można dopasować z innego samochodu a przewody dorobić.
-
Jak masz calsonica to musisz wymienić wszystko.Z części poloneza musisz mieć:parownik,panel sterujący i osuszacz z czujnikiem,reszte czyli chłodnicę i sprężarkę można dopasować z innego samochodu a przewody dorobić.
Tyle to wiem. Ale panel z tego, co słyszałem, da się jednak podpasować z Espero - wystarczy podpasować jedno cięgno.
-
podciśnienie jeżeli sie nie myle też jest inaczej sterowane :P
-
podciśnienie jeżeli sie nie myle też jest inaczej sterowane :P
Za krótko się żyje, żeby nie robić druciarstwa. :P
-
Ale panel z tego, co słyszałem, da się jednak podpasować z Espero
wyjmujesz przycisk i elektronikę ze środka i przekładasz do poldkowego. Wtedy wszystko działa tak jak powinno.
-
Ale panel z tego, co słyszałem, da się jednak podpasować z Espero
wyjmujesz przycisk i elektronikę ze środka i przekładasz do poldkowego. Wtedy wszystko działa tak jak powinno.
Chyba najprościej i najbezpieczniej.
-
wyjmujesz przycisk i elektronikę ze środka i przekładasz do poldkowego. Wtedy wszystko działa tak jak powinno.
po co tak kombinowac? linke przekladasz i dziala, wbrew petekowej opinii , na czerniewicach zostal sprawdzony panel od espero z przelozona linką, w oryginalnym plusie z klima, dziala jak nalezy ;)
-
po co tak kombinowac? linke przekladasz i dziala, wbrew petekowej opinii , na czerniewicach zostal sprawdzony panel od espero z przelozona linką, w oryginalnym plusie z klima, dziala jak nalezy ;)
Jak to napisałem to mnie zjechano.A mam w domu od espero i od poloneza i nie widze różnic między nimi poza linką.
-
dokladnie, ale wiekszosc osob pisze ze nie dziala , ze nie rozni sie tylko linka a zostalo to sprawdzone na zywo ;)
-
trochę wtrącę się w temat, czy zamiast osuszacza polonezowego można wykorzystać inny? Od jakiego samochodu wtedy najlepiej dobrać? Jaki dać czujnik ciśnienia?
-
Raczej coś z uniwersalnych musisz szukać żeby tylko gwinty pasowały i miał możliwość wkręcenia czujnika ciśnienia.
-
gwinty to pikuś, bo i tak będę przewody dorabiał, z plusa jedynie zostanie parownik, skraplacz i wiatraki, ewentualnie wiązka, reszta musi być custom
-
gwinty to pikuś, bo i tak będę przewody dorabiał, z plusa jedynie zostanie parownik, skraplacz i wiatraki, ewentualnie wiązka, reszta musi być custom
No to jak gwinty dowolne to ja mam cos takiego jak osuszacz z minusa z czujnikiem z plusa:)
-
a dużo tego na rynku? osuszacz to część wymienna i będę raczej dawal od lanosa, bo są po 30zł/sztuka + czujnik 20-25zł/sztuka.
-
Tyle że w polonezie czujnik jest inny niż w lanosie i jest montowany w osuszaczu a w lanosie na przewodzie.
-
no ale funkcję spełnia tą samą :) najgorsze bedzie znaleźc sprężarkę do roverka, zeby nie bylo zbyt duzo rzeźby
-
W polonezie czujnik ma 4 przewody w lanosie 3
-
w takim razie musze pogadać ze swoim specem od klimy jaki czujnik dobrać, skoro daewoo to montowało to musi być coś ze stajni GM.
-
Czujniki uniwersalne pasujące do poloneza są dostępne w cenie ok 150zł.
-
jak możesz podlinkuj do takiego czujnika pasującego do poloneza.