FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Rafał w Wrzesień 22, 2012, 12:10:06 pm
-
Siemka.
W przyszłym tygodniu czeka mnie taka operacja jak w temacie.
Chciałbym jakieś porady od tych, którzy już to robili. Chcę to zrobić solidnie, żeby sie więcej nie rozlazło. Jaką blachę zastosować, w jaki sposób najlepiej ? Jakieś fotki może pokażcie...
Czy do tej operacji konieczne będzie zdemontowanie drążków reakcyjnych ?
-
Właśnie będę to u siebie robił i pewnie wymienię tą cześć na minusową albo pójdzie blacha 1mm (kiedyś jeden kolega zrobił sobie to z blachy 2mm ale ciężko ją sobie dopasować.) Miałem też pomysł aby wspawać coś w rodzaju "spinki" z jakiegoś kształtownika pomiędzy bokami pasa.
Narazie to wygląda tak https://picasaweb.google.com/117908730620085110398/PolonezAtu2012?authkey=Gv1sRgCP7rsKG6z8XNJQ#5774395562530218066 tyle że wcześniej będzie jeszcze wypiaskowane.
-
Ja zrobię jak u mnie to wygląda, całość jest zrobiona z blachy 2mm, spawane do mocowań drążków.
Z jednej strony nawet wzmacniałem to mocowanie bo u mnie kiedyś wcześniejszy właściciel urwał.
Co do samej blachy da się spokojnie odpowiednio to wyprofilować.
-
ja ze wzgledu na inny silnik mam cześć pasa wycietą i reszta wzmocniona jest blachą3mm która pospawana jest do mocowań drążków http://imageshack.us/photo/my-images/825/dsc01530p.jpg/