FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Tur-gsi w Wrzesień 22, 2012, 22:52:28 pm

Tytuł: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Tur-gsi w Wrzesień 22, 2012, 22:52:28 pm
Witam,padła mi pompa paliwa,po prostu chyba się zatarła bo nawet po podłączeniu na krótko zero reakcji.Kupiłem używaną od polda z silnikiem rovera,z tego co wiem to jest to samo co w GSI.Po wymianie pompę słychać ale niestety nie podaje paliwa,odkręciłem wężyk przy samej pompie na zbiorniku i sucho,czyli uwalona?jaka nowa pompę polecacie do GSI.
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: SzymonFSO w Wrzesień 22, 2012, 23:03:16 pm
Po pierwsze nie kupował bym używanej pompy tylko nową ewentualnie używana kilka miesięcy z papierem zakupu . Na allegro jest tego dość sporo niedawno widziałem nawet oryginały . Pompa musi dawać ciśnienie 3 Bary i są w granicach od 100 w góre  :]

Tu masz coś takiego
http://allegro.pl/pompa-paliwa-polonez-gsi-mpi-1-4-1-6-gti-rover-i2611151498.html
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: michal17abc w Wrzesień 23, 2012, 07:27:13 am
ja za swoja pompe dałem ostatnio 165 zł. jak chcesz to póżniej z faktury ci moge spisac jej model
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Hagar w Wrzesień 23, 2012, 12:43:51 pm
Najpierw wyjmij pompę zepnij na krótko z aku i zobacz czy zagada, jeżeli nie to wymień jeżeli zagada bierzesz probówkę lub miernik i sprawdzasz kable pompy mogłes podmienić bieguny
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: P!otrek w Wrzesień 23, 2012, 13:11:34 pm
ja kupiłem na szrocie i działa już rok tylko że jak kupujesz to najlepiej jeszcze na szrocie odpalić samochód i zobaczyć pompkę ;)
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: matucha w Wrzesień 25, 2012, 21:10:58 pm
A po wymianie na pewno kręci się w dobrą stronę? Ja po wymianie na nowy oryginał musiałem przewody przepiąć, bo wcześniej ktoś coś kombinował.
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: bear2493 w Wrzesień 25, 2012, 22:06:59 pm
Dokladnie ona moze krecic w dwie strony i pewnie ci kreci w zla :) Jesli ja slychac to nie ma uja zeby nie dawala paliwa. Wiec albo kreci w zla strone albo nie masz paliwa :)
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: michau w Wrzesień 25, 2012, 23:01:21 pm
ja na uzywce jeżdże juz rok prawie i git jest :)
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Tom16 w Styczeń 26, 2013, 09:48:07 am
Czy do wymiany pompki paliwa w atu plusie GSI trzeba wyjmować zbiornik paliwa?
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: piciek w Styczeń 26, 2013, 10:45:50 am
Trzeba go conajmniej opuscic na opaskach oraz odkrecic dekiel pod kolem zapasowym.
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Fox w Styczeń 26, 2013, 14:14:34 pm
Witam, mam takie pytanie czy po włączeniu zapłonu  po rozłączeniu pompy paliwa  i podłączeniu żarówki powinna się zapalić ?
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Tom16 w Styczeń 26, 2013, 15:05:01 pm
Witam, mam takie pytanie czy po włączeniu zapłonu  po rozłączeniu pompy paliwa  i podłączeniu żarówki powinna się zapalić ?
Jeżeli wszystko jest ok to tak.
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Fox w Styczeń 26, 2013, 15:24:27 pm
A mi się nie zapala :( Podjechałem pod dom wyłączyłem silnik. po chwili chciałem odpalić i guzik :( Rozrusznik kreci a silnik milczy. Na przewodzie łączącym pompę paliwa na tej złączce nie mam prądu. Sprawdziłem przekażniki i bezpieczniki są chyba ok bo przy załączaniu zapłonu klikają. A prądu na złączce jak nie było tak nie ma :( Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł niech napisze :)
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: bear2493 w Styczeń 27, 2013, 01:07:41 am
Od pompy masz tylko bezpiecznik. Pompa paliwa normalnie caly czas chodzi chyba ze robiles odciecie napiecia po przelaczeniu na gaz.
Wiec wymien/wyczysc bezpiecznik bo skoro jest dobry to zapewne zasniedzial na stykach.
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: altowiolista w Styczeń 27, 2013, 10:09:26 am
Za akumulatorem jest taki czerwony (pomarańczowy) kapturek z gumy  <lol> <lol>. W nim jest przycisk. Naciśnij na gumę, w ten sposób wciśniesz przycisk. Sprawdź, czy coś się zmieniło
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Fox w Styczeń 30, 2013, 14:36:24 pm
Witam , już się wyjaśniło pompa do wymiany :( dzieki za pomoc :)
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: pkpintercity w Luty 01, 2013, 23:24:10 pm
albo alternatywa zewnetrzna pompa paliwa z opla calibry min 4 bary , i tez da rade :):) koszt 90zl jeden warunek nie mozesz miec haka w aucie :P
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Mardas#1946 w Kwiecień 29, 2013, 08:41:50 am
podpinam się pod temat . Powiedzcie panowie i le prądu pobiera pompa (mam oryginał fabryczmny) w GSI ? bo ostatnio coś mi przepala bezpiecznik ? jaka może być przyczyna  tego problemu ? :( 
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: piciek w Kwiecień 29, 2013, 09:33:06 am
podpinam się pod temat . Powiedzcie panowie i le prądu pobiera pompa (mam oryginał fabryczmny) w GSI ? bo ostatnio coś mi przepala bezpiecznik ? jaka może być przyczyna  tego problemu ? :( 
przetarty/przyciśnięty przewód przy baku
i le prądu pobiera pompa (mam oryginał fabryczmny) w GSI ?
Strzelam, że jakieś 7-10A
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: Mardas#1946 w Kwiecień 29, 2013, 09:43:04 am
 ok ! sprawdzę  <ok> książkowo pisze że 6 A ,ale faktycznie czy tyle ??????  <mysli> sprawdzał ktoś ?
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: piciek w Kwiecień 29, 2013, 09:46:10 am
90-120W jak na pompę dającą 3,5Bara to raczej normalny wynik.
Tytuł: Odp: Polonez GSI pompa paliwa.
Wiadomość wysłana przez: tpolo w Maj 05, 2013, 01:00:09 am
Zatarłem pompę <co>.
Na szybko zaadaptowałem od opla z wielopunktowym wtryskiem, bo taką znalazłem na półce.
Niewielka przeróbka mocowania i trybi.
Od czego pompa jest nie ważne. Ważne żeby dymała 3-3,5 bara i się dała upchnąć w zbiorniku lub poza nim.
Biegunowość zasilania ważną sprawą jest. Proponuję sprawdzian za nim zamontuje się zbiornik na swoje miejsce.
Nowa pompa od opla jest wiele tańsza od nowej do Majoneza.
Pozdrawiam.