FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Krisstof w Październik 02, 2012, 16:42:11 pm
-
Witam problem jest taki, kończę swapa i wypadało by dziada odpowietrzyć no ale... po odpaleniu wskakuję na 1,5k obrotów i tak faluje do 2 po chwili łapie 2 i trzyma, problem zniknie gdy komputer itd się poustawia na nowo ? czy coś innego będzie tego przyczyną?
-
Sprawdz krokowca i przepustnice czy sie nie zacina, wtyczke od temperatury z tylu silnika i czy nie lapie lewego powietrza.
-
Od dolotu do głowicy idzie taki przewód on wychodzi jako gumowy z jednej i drugiej strony pomiędzy jest plastikowy i tego nie mam, może być to wina tego ?
-
No może tamtędy łapać lewe powietrze. Musiałbyś sobie zaślepić otwór w kolektorze tymczasowo i powinny się obroty ustabilizować.
Jeśli obroty będą za wysokie, to pokręć delikatnie śrubką na cięgnie przepustnicy, z którą to śrubką styka się trzpień krokowca.
-
To idę próbować ;)
-
No i to chyba chodziło o lewe powietrze. Jak z dolotu wychodzi taki króciec to ja na tym króćcu nic założone nie mam. Zatkałem i obroty znacząco spadły ;) teraz pytanie czy to jest króciec do pochłaniacza par? i czy jeśli pochłaniacza nie mam to czy mogę go zaślepić? ;)
-
Mozesz zaslepic. Pochlaniacz ma wyjscie w kolektorze ssacym miedzy 2i 3 kanalem do cylindra. U Ciebie chyba jest nie podlaczona odma? Z pokrywy zaworow wychodza dwa krocce, jeden laczysz z przepustnica drugi z kolektorem ssacym.
-
No i wszystko ;) dziękuję pięknie za pomoc ;)