FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: marcin88 w Październik 09, 2012, 01:43:47 am
-
wie ktoś jaka to ma wytrzymałość i szerokość ? bo mi tylko udało się ustalić ze przełożone ma 3,6 .
zwężał ktoś z was kiedyś most ? w poszukiwaniu informacji na temat opolskich mostów natrafiłem na taka wzmiankę. "wedlug moich obliczen most od manty/ascony b jest szerszy o 4,5 cm na strone, poza tym gniazda sprezyn w mancie sa rozstawione weziej o 1,5 cm przez co sprezyny beda ustawione pod skosem, przy moscie od manty a rozstaw sprezyn tez jest wezszy a most jest szerszy od kadettowego o 1cm na strone , mozna na takich mostach jezdzic jednak ja wybralem inna droge...
dalem most do tokarza ktory zwezil korpus do wymiaru kadettowego skrocil polosie, a mocowania sprezyn odcielem i przyspawalem wedlug wymiarow z kadetta koszt operacji 400 (tokarz) +150 most + kupa roboty
mellin's jak masz kadiego z duzym mostem za 1000 to go lykaj bez namyslu!!!
u gory most 1,2
na dole zwezony most z manty[/b]" http://i103.photobucket.com/albums/m141/ciupex/most.jpg . zwerzenie korpusu to nie czarna magia ale jak zwęzyć półosie <co>
-
Nie widziałem mostu od manty ale jeśli ma przełożenie 3,6 to lepiej wsadzić most od volvo. Sprawdzone, funkcjonalne i baaardzo wytrzymałe... Most od 740 przy felgach o dużym ET pewnie i wejdzie pod auto bez przerabiania błotników... Jak będziesz miał szczęście i trafisz most od 240 to bierz bo on ma szerokość niemal jak szeroki PN-owy i bywa z półosiami na 4 śruby do koła . No i dostępność przełożeń większa bo 3,5 czy 3,7 dostaniesz od ręki a bywają nawet 4,1.
-
Marcin chyba zrobie to specjalnie dla ciebie i pojade na szrota z volvo. W tym tygodniu trochę cienko, ale następny już zarezerwuje na to, bo coś za bardzo kombinować zaczynasz <lol2>
-
a tak sie zapytam jaka wytrzymałość ma most jugol ze 125 p ? NICEK27 załatw o przełożeniu 4.1 :D
-
a tak sie zapytam jaka wytrzymałość ma most jugol ze 125 p ? NICEK27 załatw o przełożeniu 4.1 :D
ciensze polosie ,latwiej ukrecic,
sama przekladnia chyba jest taka sama a,le jakos mniej wyje nawet przy duzym luzie
-
Ładuj z volvo, manta to ciężki temat, mało tych mostów na rynku wtórnym, a do volvo do oporu i ceny normalne.
Znam gościa który ma most od volvo w capri zapięty do silnika 3,5 V8 z rovera.
Męczy go już ponad dwa lata i nic się złego nie dzieje - Kolega udziela się na capri.pl, ksywa Wołek ;)
-
dziś czytałem na Capri.pl temat o mostach z volvo :) jest jeden ciekawy most z volvo na allegro z 244 z silnikiem 2.1 pewnie przełożenie 3,7 ale odbiór tylko osobisty w Gdańsku a to druga strona kraju...
-
Wstrzymaj się jeszcze chwile, podlece na szrota. Na pewno ogrom 740, pamiętam że jedna albo dwie 200 chyba 40 były, ale jakie silniki to nie mam pojęcia. Wiem jedno, koszt 400zł. plus duże piwa za demontaż i paliwo, bo 100kaemów cza jechać.
-
Jak te 240 sa w benie to dla mnie poproszę od najmniejszego silnika :) jeśli tylko go wykręcisz to utopie cie w browarach/bimbrze :D daj ogłoszenie na forum "mosty volvo prosto z Niemiec" :D może jeszcze na tym zarobisz :D
-
Się nie wykręci to się wytnie <lol2>
Nie mam zbytnio czasu na handel, gdzie tam jeszcze ogarnianie transportu itd. :P Poza tym to jak już to potrzeba 2, bo i ja przygarnę taki chętnie, a dużo "Volvów" serii 2xx tam nie było.
Odpadła mi fucha w tą sobotę, więc bardzo możliwe, że już w tym tygodniu coś ogarnę.
-
Ale zaj... :] już nie moge sie go doczekać :-)