FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Ciastek w Październik 24, 2012, 18:06:21 pm
-
Co trzeba zrobić żeby przystosować gaźnikowe 1.6 OHV do pracy na wtrysku abimex? Mam abimexa i zastanawiam sie czy kupić gaźnika, ile to zachodu będzie, aby to zmienić?
-
kolektor ssący do zmiany, może być problem z czujnikiem położenia wału , tu akurat nie pamiętam jak jest mocowany czy do obudowy rozrządu itp , ale być może wystarczy zmienić całą obudowę rozrządu. Dalej to zaślepienie otworu pod pompę paliwa ( tu akurat jest fabryczna zaślepka od GLI więc problemu nie będzie) , obudowę termostatu wypadało by przełożyć, zaślepić miejsce pod aparatem zapłonowym ( w GLI jest zaślepka , więc problemu nie było by).
To chyba z grubsza tyle...
jeśli coś jeszcze niech mnie ktoś poprawi bo mogłem coś przeoczyć lub zapomnieć napisać).
-
na abimexa to troche dziadowo ,bo trzeba CPWK zamontowac,
zmian zbiornika paliwa,albo zdecydowanie mneij roboty to zewnetrzna pompa paliwa od trucka,
polaczyc pare kabelkow i jazda,
oczywiscie trzeba miec komplet do abimexa,wiec wszystkie czujniki ,
zaplonu nie warto przekladac ,ale modul musi byc podlaczony ,bo inaczej ECU nie bedzie pracowal
-
a dopytam sie z innej beczki apropo tego tematu! da sie przerobic GSI na GLE ? nie wliczajac pompy paliwa bo poszła by zewnetrzna!
-
da sie ,tylko po co?
-
zeby przygotowac baze pod inny silnik
-
Nieopłaca Ci się tego robić, a tak wogóle to szpilki kolektora dolotowego w głowicy GSI nie są przypadkiem inaczej ustawione niż w GLI czy GLE?
-
Marki tak opłaca nie opłaca! jak wszytko przerobie na gaznik i bd hulac wtedy łątwiej mi bedzie przerzucic silnik! tylko własnie jak jest z kwestia szpilek głowicy i innych ewentualnych dupereli ktore mogły by mi utrudnic sprawe
-
trzeba wywiercic 4 otwory i nagwintowac - w aluminium lekko idzie,
wtedy mozna przykrecic kolektor GLE
-
trzeba wywiercic 4 otwory i nagwintowac - w aluminium lekko idzie,
wtedy mozna przykrecic kolektor GLE
sprawdzone, przerabialem GSi na wtrysk GLI BOSCH. Wystarczylo 4 otwory wywiercic i nagwintowac, wszystko ogolnie pasuje, tylko ciekawe jak z aparatem zaplonowym? bo nie opamietam czy byla zaslepka czy zalane miejsce...
-
bo nie opamietam czy byla zaslepka czy zalane miejsce.
Jest zaślepka, miejsce na mechaniczna pompke było zalane