FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: święty w Październik 24, 2012, 18:14:02 pm
-
Mam pytanie, czy orientuje się ktoś kto wykonywał odlewy , bądź odkuwki półosiek do poloneza ? Jeśli tak to prosiłbym o nazwę zakładu bądź adres :)
-
Zaklad zespolow napedowych wyszków - od dobrych paru lat ta firma nie istnieje, za to maszyny warte milion zlotych wyparowaly podczas przeksztalcania na firme prywatna.
-
no to lipa straszna :/ pasowałoby mi 2 surowe półosie bez naciętych wieloklinów , raczej pewnie temat nie do zdobycia
-
a po co ci polosie bez wieloklinu ?
jezeli chcesz naciac inny wieloklin ,to jezeli srednica bedzie wystarczajaco wieksza, mozan zrobic pierscien redukujacy
-
nie ma jak zrobic wlasnie a roznica wynosi ok 1mm
-
to najpewniej byly odkuwki ,wiec mozliwe,ze nawet na nieobrobionej mogloby ci materialu zabraknac,
tak czy siak koszty dorobienia beda duze,
mozesz probowac stoczycseryjny wielowypust i dorobic redukcje na prostokatnym ,albo przerabiac Jugola - tam sa mniejsze wielowypusty ,ale tez ciensze polosie,ktore latwiej ukrecic,
ewentualnie dac polosie z waskiego i zrobic przedluzke na wiekszy wielowypust - wtedy masz 3cm do dyspozycji
-
Święty, proponuję uderzyć do kolegi bartoromero z forum capri.pl
On dorabiał półosie do nowego dyfra w moście w Escorcie MK II.
Kolega jest z Wawy.
-
http://motomax.pl/www-1/index.html
-
dostałem odpowiedź - nie robimy sztywnych osi :(
-
Pytaj Kolegi z capri.pl tak jak Ci napisałem ;)