FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: berecik w Październik 30, 2012, 17:03:46 pm

Tytuł: Most z Jeepa
Wiadomość wysłana przez: berecik w Październik 30, 2012, 17:03:46 pm
A jakby tak zaadoptować most z Jeepa?
Na pewno dużo wytrzyma, często dużo młodsze niż od Volvo i ceny też jakoś nie zabijają. Przełożenia od 3.55 do 3.91 no i na tarczach. Możliwość dorwania ze szperą. Roztaw 5-114,3 czyli jak np. w Mazdach, Hondach czy Suzuki
Tytuł: Odp: Most z Jeepa
Wiadomość wysłana przez: Zuczek w Październik 31, 2012, 10:51:59 am
jak z nim na szerokosc?
Tytuł: Odp: Most z Jeepa
Wiadomość wysłana przez: berecik w Październik 31, 2012, 13:57:36 pm
Nie wiem ale na pewno dość szerszy od PN.
Tytuł: Odp: Most z Jeepa
Wiadomość wysłana przez: Kleofas w Listopad 02, 2012, 21:02:53 pm
Hmm chodzi mi po głowie suzuki vitara. Jak dobrze pamiętam było toto szersze nieznacznie poza tym nawet 4,3 są dostępne. Jedyny szczegół to fakt że jest przystosowany do kół jak z wozu drabiniastego, 5 śrub wielkie bębny i jakies sporawe centrowanie.
Tytuł: Odp: Most z Jeepa
Wiadomość wysłana przez: Zuczek w Listopad 02, 2012, 22:01:07 pm
wlasnie dobry zostaw - mangelsow do wyboru do koloru;)
Tytuł: Odp: Most z Jeepa
Wiadomość wysłana przez: berecik w Marzec 17, 2013, 11:40:43 am
Rozstawy kół podane w mm. (katalog z 1993 roku)

Jeep:
Cherokee 1450
Wrangler 1475
Grand Cherokee 1475

Ciekawą alternatywą może być jeszcze most z Forda Explorera który montowany był także w Mustangu.
Przełożenia to
Skrzynia manualna  3.27,
automatyczna. 3.73, 4.1