FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Mariusz# w Listopad 01, 2012, 13:53:05 pm
-
czy nadkole tylne polonez caro/caro + to to samo co atu? czy z Caro wchodzą do atu wydaje mi sie że to to samo ale wole sie upewnić
-
to samo.
-
Z tyłu są ogólnie występują jedynie 2 rodzaje mocowań, ale obydwa pasują.
-
pasują, potwierdzone przy montazu
-
Dopiszę się tutaj.
Jak jest z zamiennością przednich nadkoli między przejściówką a caro/caro + ??
-
Nie pasują, trzeba ciąć bo w caro i borku jest trochę inny profil błotnika i te z caro wystają.
-
to już wiem dlaczego mi obciera przy pełnym skręcie... bo mam nadkola z C-
-
Czyli cięcie i wkręty :( czyli muszę szukać przejściówkowych...
-
podpytaj w polpartsie (Poznań) ... jak byłem u nich we wrześniu to nadkoli mieli całe regały ;p do wyboru do koloru ...
-
nie trzeba nic ciąć.
Ja ostatnio znalazłem sposób na nadkola.
Mam taki przyrząd co dmucha bardzo gorącym powietrzem ma 2000 W.Nie wiem jak to się nazywa.
Po prostu daje na max dmucham w miejscu gdzie nie pasuje. materiał nadkole staje się miekkie ze mozna w palca jak plastelina układać.
Po chwili twardnieje i nie ma żadnych śladów po tej robocie.
ostatnio robiłem tak w toyocie yaris verso bo nie robią tam nadkoli, a ja dopasowałem sobie nadkola z toyoty yaris. Wystawały chyba z 15 cm.
-
Mam taki przyrząd co dmucha bardzo gorącym powietrzem ma 2000 W.Nie wiem jak to się nazywa.
Opalarka;)
Co do twojej metody to ja też tak robię gdy auto ma dzwona. nadkole zmasakrowane a oplara działa cuda :D