FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: matucha w Listopad 29, 2012, 23:15:21 pm
-
Jadąc od góry od czego są kolejne przyciski?
w Poldku, który u mnie stoi są 2 od podgrzewania szyby i 2 od wycieraczki ;-)
Ani jeden nie działa, więc nie dojdę doświadczalnie, który do czego powinien być.
-
Od góry, przełącznik wycieraczki, wyłącznik wycieraczki tylnej i pompki spryskiwacza szyby tylnej, awaryjne, tylne przeciwmgłowe.
(http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/38/36/97/2738369721)
-
Czyli to samo,co w pierwszych caro. :-) :-) Miałem nawet pisać,ale nie byłem pewny.
-
Potwierdzone w Morawskim :)
-
A czym się różni przełącznik wycieraczki od włącznika wycieraczki??
-
jedno włącza wycieraczkę tylną - na stałe, drugie włącza tzw "czasówkę" ;] Widać że się plusami jeździ :P
-
Włącznik wycieraczki uruchamia wycieraczkę tylną,a przełącznik wycieraczki przełącza pomiędzy trybami pracy,czyli tak,jak w normalnych caro robi się pająkiem pod kierownica.Tam było za konsola takie pokrętło do regulacji częstotliwości machnięć ramion.
-
Z Morawskiego: Przełącznik wycieraczki włącza przerywaną pracę wycieraczki, wyłącznik wycieraczki i pompki spryskiwacza szyby tylnej po naciśnięciu włącza równocześnie wycieraczkę i pompkę, które działają tak długo jak długo naciska się wyłącznik.
-
Czyli jak dobrze rozumiem obydwa przyciski tyczą się wycieraczki tylnej?
-
Ten pierwszy do przedniej tak jak pisze buźka :) Zresztą na piktogramach widać, przednia jest taka zaokrąglona, tylna prostokątna :)
-
Włącznik czasówki. Klikasz i pokrętłem z tyłu konsoli regulujesz częstotliwość.
-
OK, dziękuję za wyjaśnienie ;-)