FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: piotrek72 w Grudzień 03, 2012, 18:10:35 pm

Tytuł: Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata
Wiadomość wysłana przez: piotrek72 w Grudzień 03, 2012, 18:10:35 pm
Z tego co znalazłem na razie to dysze paliwa 120-125 i 140-150 zwężki na pierwszym 26,na drugim 27 .Nie wiem co z rurkami emulsyjnymi (2 x F30?)i resztą dysz.Czy ktoś mógłby rozwinąć temat.
Tytuł: Odp: Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Grudzień 04, 2012, 02:27:11 am
proponowałbym na I przelot gardziel 24- 25 do tego dysza paliwa 120- 125. rurka F- 30 i dysza pow. 190- 200. dysze trzeba dobrać metodą prób, "idzie" dobrze, dużo pali- powiększyć dysze powietrza na 210. "idzie" słabo- zwiększyć dyszę paliwa na 125. na II przelot dysza 150- 155, rurka F- 30 i dysza pow. 210- 220. poszukaj książki "poprawa dynamiki i ekonomiczności... "-  Szczecińskich. tam znajdziesz sporo materiałów z opisami i rysunkami. ja do DOHC 1,6 zastosowałem gaźnik poloneza, roztoczyłem komory mieszania (w nich pracują przepustnice) na 36 i dorobiłem przepustnice. najpierw wytoczyłem na tokarce a później skrobałem dopasowując do kształtu. przepustnica jest elipsą o nachyleniu do osi przelotu 78 stopni.
Tytuł: Odp: Przemiana gaźnika poldkowego 34S2C16 do 2.0 dohc fiata
Wiadomość wysłana przez: piotrek72 w Grudzień 04, 2012, 08:16:48 am
Dzięki WRB za odpowiedź, a swoją drogą będę  musiał poszukać tej książki <ok>