FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Damian w Styczeń 09, 2013, 14:55:12 pm
-
ten czujnik jest taki sam jak w roverku 214 ??
I jaki ma kod katalogowy ??
ten koło kopułki z czarną wtyczka
-
W dziale roverki jest opis czujników. Tam szukaj info.
-
http://zapodaj.net/9f3266a81e39d.jpg.html
http://zapodaj.net/7d8788836b7a0.jpg.html
będzie dobry ??
-
Jeśli to ma być czujnik na kompa,to ten nie będzie dobry.Sprzedali mi raz taki sam i nie działał prawidłowo.Zimny silnik ciężko palił i nie wchodził dobrze na obroty.Orginalny czujnik ma gwint M18 identyczny jak czujnik temperatury na wskaźnik od ohv.Możesz sobie go wkręcić w miejsce tego czujnika na wskaźnik w roverku i samemu sprawdzić,bo to jest ten sam gwint.Tyle,że kable nie dostaną tak daleko.
-
Ktoś wie gdzie można dostać taki czujnik ? LUCAS 5TT 73246A
-
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php?m_model=&m_silnik=&m_dzial=&c=1504
-
i ten czujnik będzie do polda ?? Bo niby tak wygląda ten z poloneza http://doneck.ria.ua/datchyk_temperatury_lucas_5tt_73246a_dlya_rover_214_avtozapchastyny_dlya_inomarok-3747972.html taki mi pokazali znaczy
-
Ten z twojego linku,to orginał z poloneza,taki jak ma być,ale ten od Zoltana wygląda podobnie,wymiar gwintu itd. jedyna różnica jest w ukształtowaniu samej złącza na końcu,ale myślę,że to powinno być to.Zoltan raczej zna się na rzeczy :-) :-)
-
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php?m_model=&m_silnik=&m_dzial=&c=1504
Nie polecam zakupów w tomateam.pl. Złodzieje i tyle. Do tego ciężki kontakt. Poczytajcie na forum roverki.pl... Ja u nich wtopiłem około 50zł, ale wielu ludzi wtopiło więcej.
-
Chyba przekładkę trzeba robić na 1.6 . B już 2 mechaników mi robiło auta i nie naprawili a kasę zwieli
-
Nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze tutaj. Raz na jakiś czas trzeba dłużej kręcić, żeby silnik odpalił (niezależnie od temperatury). Dzieje się tak przeważnie po chwilowym postoju. Po dodaniu delikatnie gazu, odpala. Może zalewać? Czujnik do wymiany? Układ paliwowy na 100% dobry.
-
Nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze tutaj. Raz na jakiś czas trzeba dłużej kręcić, żeby silnik odpalił (niezależnie od temperatury). Dzieje się tak przeważnie po chwilowym postoju. Po dodaniu delikatnie gazu, odpala. Może zalewać? Czujnik do wymiany? Układ paliwowy na 100% dobry.
Wygląda że coś nieprawidłowo steruje krokowcem. Potraktuj wtyczki WD40, zrób reset przepustnicy, upewnij się że czujniki mają kable dobrze powpinane, zwłaszcza ten cholerny czujnik na rurce wody z tyłu silnika z brązową wtyczką, którego nie widać, tylko trzeba go mozolnie wymacać. Jak przy nim nie kontaktuje to się cyrki z krokowcem dzieją.
-
Czujnik podmieniony, kable wyczyszczone i dalej to samo. Nie mam już pojęcia co to jest. Jeszcze w przedziale między 2000obr/min, a 3000obr/min delikatnie szarpie (przy jeździe ze stałą prędkością obrotową). Jeszcze pytanie z innej beczki. Ciężko dostać oryginalny czujnik temp. silnika i w związku z tym, jest możliwość założenia całego kolanka, razem z czujnikiem Rovera(tym krótszym)? Będzie to działać prawidłowo? Komputer nie będzie oryginalny z poldorovera tylko Rovera.
-
Czujnik oryginalny kupisz w sklepie roverki Tczew